Alba44 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Vår kjære hund og beste venn døde fra oss i går. Etter en stund med sykdom, så fikk den gamle, slitne kroppen sovne inn av seg selv hjemme i trygge omgivelser. Han var verdens fineste, snilleste hund som var et svært kjært familiemedlem i nesten 13 år. Fine, fine guttevoven vår... En veldig, veldig trist helg... Gråter og minnes alle flotte stunder, og er lei meg for at sønnen min ikke fikk flere år sammen med han. Snufsende hilsen fra en trist Alba :-(
cherry coke Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Klem til deg! Føler virkelig med deg. Opplevde det samme for 3 år siden, hadde hatt hunden i 15 (!) år. Det er veldig trist=(
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Uffameg, fikk tårer i øynene jeg nå....:*( Vet hvordan du har det. Vi mista katten vår i våres, han ble overkjørt av toget, samboern min fant han på togskinnene rett bortenfor der vi bor:*( Stooooooooooor trøsteklem til deg
Gjest Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Å så trist! Gråter noen tårer med deg. Vi har en liten svinsende valp her. Etter å ha lest innlegget ditt måtte jeg løfte han opp og snuse litt i han,mens tårene spratt. Så vondt for deg! Sender deg mange varme tanker idag!
Alba44 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2008 Tusen takk. Vi har vært på besøk hos noen venner i hele dag og det ble endel prat om vovsen vår + endel tårer. Han kommer til å bli så inderlig savnet...
melkekua™ Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Stor trøsteklem til deg Alba. Vet så godt hvordan det er miste et kjæledyr.
Gjest Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 klem skjønner godt hvordan du har det
sannamin* Skrevet 21. september 2008 #12 Skrevet 21. september 2008 Skjønner deg veldig. gruer meg selv til den dagen hundene våre dør.. Vi har 2 dachser.. Huff...trist:(
Gjest Skrevet 21. september 2008 #13 Skrevet 21. september 2008 Kan ikke gjøre så mye annet enn å sende deg en varm klem.. Jeg vet selv hvordan det er å miste hund(er).. Helt forferdelig. Håper det går bedre med deg. Tenn et lys for den gode, trofaste vennen som har fått fred.
Alba44 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. september 2008 Tusen takk, jenter. Vi tente et hvitt lys som brant ved siden av han i mange timer i går. Mange timer til ettertanke og takknemlighet.. Vi gråt og strøk på han og hadde store vansker med å klare å ta avskjed :-(
Alba44 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. september 2008 storthjerte: Kos deg med valpen din og nyt hver stund og kanskje lille rampestrek fra h*n. De er så vidunderlig skjønne og følelsene man kan få er større enn jeg noen gang hadde trodd før vi fikk hunden vår. <3
Northernlights Skrevet 21. september 2008 #16 Skrevet 21. september 2008 Åh, stakkars albafamilien =o( Her i huset gikk det bare 3 mnd før mannen skaffet seg ny kompis, etter at hans 14 årige hybrid ble drept av en bil. Men ingen kunne erstatte Reb, såklart. Sender en stor trøsteklem
Alba44 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #18 Skrevet 22. september 2008 Takk for gode klemmer. Det blir ingen ny hund. Det er det ingen av oss som orker tanken på...
Alba44 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #19 Skrevet 22. september 2008 Lurer på hvordan jeg skal klare venne meg til tanken aldri å borre ansiktet ned i den deilige, myke pelsen :*(( Ei heller gå flotte turer, bli møtt av en jublende glad venn.. Savner han så veldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå