Gå til innhold

Jeg er så lei meg.... :*(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår kjære hund og beste venn døde fra oss i går.

Etter en stund med sykdom, så fikk den gamle, slitne kroppen sovne inn av seg selv hjemme i trygge omgivelser.

Han var verdens fineste, snilleste hund som var et svært kjært familiemedlem i nesten 13 år.

Fine, fine guttevoven vår...

En veldig, veldig trist helg...

Gråter og minnes alle flotte stunder, og er lei meg for at sønnen min ikke fikk flere år sammen med han.

Snufsende hilsen fra en trist Alba :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg! Føler virkelig med deg. Opplevde det samme for 3 år siden, hadde hatt hunden i 15 (!) år. Det er veldig trist=(

Skrevet

Uffameg, fikk tårer i øynene jeg nå....:*(

Vet hvordan du har det. Vi mista katten vår i våres, han ble overkjørt av toget, samboern min fant han på togskinnene rett bortenfor der vi bor:*(

Stooooooooooor trøsteklem til deg

Skrevet

Å så trist! :(

Gråter noen tårer med deg.

Vi har en liten svinsende valp her. Etter å ha lest innlegget ditt måtte jeg løfte han opp og snuse litt i han,mens tårene spratt.

Så vondt for deg! Sender deg mange varme tanker idag!

Skrevet

Tusen takk.

Vi har vært på besøk hos noen venner i hele dag og det ble endel prat om vovsen vår + endel tårer.

Han kommer til å bli så inderlig savnet...

Skrevet

Stor trøsteklem til deg Alba. Vet så godt hvordan det er miste et kjæledyr.

Skrevet

Skjønner deg veldig. gruer meg selv til den dagen hundene våre dør.. Vi har 2 dachser.. Huff...trist:(

Skrevet

Kan ikke gjøre så mye annet enn å sende deg en varm klem..

Jeg vet selv hvordan det er å miste hund(er).. Helt forferdelig. Håper det går bedre med deg. Tenn et lys for den gode, trofaste vennen som har fått fred.

Skrevet

Tusen takk, jenter.

Vi tente et hvitt lys som brant ved siden av han i mange timer i går. Mange timer til ettertanke og takknemlighet..

Vi gråt og strøk på han og hadde store vansker med å klare å ta avskjed :-(

Skrevet

storthjerte:

Kos deg med valpen din og nyt hver stund og kanskje lille rampestrek fra h*n. De er så vidunderlig skjønne og følelsene man kan få er større enn jeg noen gang hadde trodd før vi fikk hunden vår. <3

Skrevet

Åh, stakkars albafamilien =o(

Her i huset gikk det bare 3 mnd før mannen skaffet seg ny kompis, etter at hans 14 årige hybrid ble drept av en bil. Men ingen kunne erstatte Reb, såklart.

Sender en stor trøsteklem

Skrevet

Takk for gode klemmer.

Det blir ingen ny hund.

Det er det ingen av oss som orker tanken på...

Skrevet

Lurer på hvordan jeg skal klare venne meg til tanken aldri å borre ansiktet ned i den deilige, myke pelsen :*((

Ei heller gå flotte turer, bli møtt av en jublende glad venn..

Savner han så veldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...