Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Har hørt om en fra Gro Nylander som heter snart mamma eller liknende. Har dere noen andre forslag? Gjerne bøker med gode råd om baby og hvordan man skal få til rutinene og "oppdragelse" den første tiden. Liker å lese så bare kom med forslag:) Og gjerne hvis dere har lest noen som går på oppdragelse på litt større barn. Jeg liker han psykologen som er med i De beste familier på tv2. Men tror ikke han har gitt ut noen bok.
Paulita Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg har lest Gro Nylanders bok "mamma for første gang". Føler at den er veldig rett på sak om alt det man måtte lure på. Særlig tar hun grundig for seg temaet amming, og det er i alle fall noe jeg har lurt en del på... Ellers så har jeg ikke lest noen andre bøker, men Gro Nylander er i alle fall en pioner på sitt felt, og slår ikke feil (syns jeg da)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Alle bøkene til Gro Nylander er veldig gode. "På vei" handler om svangerskap. Ellers litt mer humoristisk: Jeg digger "Heia mamma!" av Anne Sandvik Lindmo og Helle Vaagland. Og "Verdens beste mamma" av Kine Gleditsch. Den er hylmorsom, og så får du i tillegg mange gode tips om utstyr mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå