meg & to små vampyrer Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg syns den på ica er ok. Det icamerket som er billig. Den med hvitløk da.
xxxJulianexxx Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Da skal jeg prøve den neste gang jeg er på ica. Har ikke ica så lett tilgjengelig her i byen.
meg & to små vampyrer Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Men de har den kanskje på rimi også? Ellers så er det en sånn med chianti også som er fryktelig god, men den er dyrere igjen. Tror det er en ny dolmioutgave? Eller et av de andre merkene. Hmm.
Gjest irismor Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Coop obs sin er god eller så er vi veldig glad i dolmio sin.
Hikken Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Pleier å kjøpe dolmio classico og ha i en boks med finhakkede hermetiske tomater, en gooood spiseskje oregano, masse hvitløk, litt sambal oelek (chilipaste) og litt sukker. Knallgodt når man ikke gidder å lage fra skrætsj!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Vi bruker Dolmio Al Forno mest. Bruker den bare som en vanlig pastasaus, uten å ha den i ovnen.
frøkenfryd:) Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 dolmio alforno med parmesan og fløte. nam nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå