Gå til innhold

STONZ booties til de minste - noen som har erfaring med de? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min krabber og vil gjerne gå når vi holder i hendene. Men kan ikke går selv. Har prøvd å finne vintersko til han men han hater sko og det er nesten klin umulig å få de på han. Men disse Stonz'ene ser litt mer ut som en tøffel-sko. Så derfor lurer jeg på om noen har prøvd de. Står de er vind og vantette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har de, og de var helt geniale så lenge vesla bare krabbet. Sko å gå i er de ikke (de har jo ikke såle), men de er fint å ha utenpå ullsokker.

Skrevet

Vi hadde dem når poden var mindre og krabbet, de er kjempe varme og lette å få på. Vi var veldig fornøyde med dem!

De koster jo ikke så mye når du bestiller dem fra Canada, så hvis gutten din hater sko så er jo Stonzene fine å bruke i en overgangsperiode til han begynner å gå på egenhånd! Det er jo fint mulig å gå litt på dem også.

Skrevet

Vi har de, og liker de forsåvidt godt, men barnehagen tar de aldri på henne...de velger de andre skoene, vanlige sko. De prøver å få henne til å gå litt, og sier at de vil ha sko med støtte. Så må bruke de i helgene i stedet da..

Skrevet

Link? Har du en nettside i Canada? Søkte på ebay men fant ikke noe...

Skrevet

www.stonz.ca

HAr bestilt derfra 2 ganger og kommer til å kjøpe til gutten vi venter også.

Skrevet

Jeg er ikke så fornøyd med de. Jenta mi er veldig ivrig på å gå mens hun holder i hendene og det er veldig klønete med stonz. Men til krypping eller sitting i vogn er de jo kjempe gode.

Skrevet

Når du bestiller fra Canada, skriver de lav verdi på pakken da når den sendes? Ellers koster jo alle over 200,- NOK så da er det jo egentlig toll og moms på sko... Er de onesize? Tenkte å bestille til minstemann på tre måneder å ha til vinteren og våren når vi er ute i snøen og sandkassa etterhvert og til 1,5 åringen til å ha når han sitter i bæremeisen.., Har de da samme størrelse?

Skrevet

På min skrev de "gift" og jeg fikk de rett hjem i postkassa uten å måtte betale toll og avgifter.

Skrevet

Får de på lotusbarn.no også.. så slipper du styret med toll osv.. men da blir de sikkert litt dyrere også da.

De er geniale! Særlig hvis man bærer barnet sitt mye ( sjal, Mei tai, Ergo event. Babybjørn). Perfekte "bæresko":)

Skrevet

De finnes i tre forskjellige størrelser (S, M og L), til en på 3mnd må du nok ha de minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...