gullemitt09 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Ifølge testingen min hadda jeg eggløsning torsdag/fredag, fikk negativ test igjen på lørdag, men sterk positiv på fredage. Så da har vi jo selsagt hatt sex torsdag, fredag, lørdag. Men i dag når jeg sto opp å gikk på do hadde jeg rosa utflod... Er ikke dette itt tidlig til å vær en festebødning, eller???????
Musemor med tre søte små Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 EL-testen er pos. dagene før EL. Når EL-testen er neg. igjen har egget løsnet. Altså mellom fredag og lørdag. I 1-2 dager etter at egget har løsnet kan man blø litt som viser seg i form av spotting eller rosa utflod. Gratulerer du har hatt eggløsning. En evt. festeblødning kommer nok ikke før om 1 ukes tid.
gullemitt09 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Ja syns det var litt tidlig for en evt festeblødnig.... Men har aldri hørt at man kan få spotting under el, så takk for infoen =) Da forklarer jo det den rosa utfloden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå