student23 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hei Jeg har mye vondt i magen nå i slutten av uke 11. Har hatt voksesmerter hele tiden, men disse føler jeg er annerledes og har flyttet seg lengre oppover. I tillegg er jeg om rett til venstre for høyre hoftebein. Kan noen berolige meg og si at dette sikkert bare er voksesmerter jeg kjenner..? Er også mye mindre kvalm og har mye mer energi nå... så symptomene er ikke like sterke... Liker ikke å være bekymret nå, så få dager før jeg går inn i andre trimester..
2009baby!!!! Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Hei, jeg vet lite om dette da jeg er førstegangs og bare i 8. (straks 9.!) uke foreløpig. Men det jeg har fått med meg er at kvalme og andre symptomer som er slitsomme i 1.tri, gjerne pleier å gi seg rundt 11.uke pluss/minus. De sier jo at 2.tri er det mest behagelige! Så det kan være en logisk grunn for mindre kvalme og sympomer ellers. Men når det gjelder magesmertene ville jeg absolutt hørt med legen for å være på den sikre siden Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå