mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jo nå skal dere høre:o)) Det var veldig bra, og godt å få alle tips om hvordan ting skal gjøres. Bla. å få henne til å sitte, og bli sittende til jeg sier fri..... For har hun sittet og blitt sittende i et sekund, så er vel det det lengste hun har sittet:-D Nå er lille hund så sliten av en helg med kurs, at hun kommer vel til å sove til tirsdag:-) Men en lærerik helg, hvor jeg har fått lære hvordan jeg skal regjere over og ikke under henne.... Og det med å gå pent i bånd er heller ingen selvfølge, men heretter blir det nok det.... Innkalling er hun egentlig veldig flink på allerede...... så der tar vi til oss skryt som vi fikk for at vi har vært flinke på det:o)) Ellers gikk det på slike ting som at de ikke skal la seg distrahere av andre hunder og mennesker..... ja, rett og slett miljøtrening:o)
Gjest Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Er gøy med slike kurs.Gikk to dressurkurs med ei bikkje jeg hadde for leeeenge siden.Men jammen er alt slikt glemt =) Nå skulle jeg og mister dott vært på et slik.For jammen sitter han bare å ser på meg ved innkalling..Å leker katt og mus prøver jeg å få tak i han.Etter den helga her så kjenner jeg trangen til "tvungen" lærdom på dotten snart er et faktum.Vi skal trene ja,og det fra i morgen kl 0800. Håper lille hund får hvilt seg masse =) Blir mye hodetrim å gøy under ei slik helg.Å masse gøy for di tobeinte å =) ps,han slukte tørrforet,uten å tygge....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 Så bra at det var lærerikt for dere begge to:-) Det er smart å lære triksene og helst så tidlig som mulig. Er jo noe som heter at man kan ikke lære gammel hund å sitte;-D Og klart dere skal ta til dere skryt - dere har jo vært kjempeflinke!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå