Gå til innhold

gir opp denne kroppen:(

to jenter og ett gull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle hatt eggløsning i går om alt var normalt, men forrige mens var forsinka nesten en uke så sist mens kom jo da for sent. da kan jeg vel ikke regne en 28-30 dagers syklus nå med tanke på el? burde jeg ha sex annenhver dag en uke til da??? jeg er småkvalm innemellom om dager og noe knip i magen. aner ikke om det kan være at el nærmer seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Hvis du akkurat har slutta med hormonprevansjon så er det helt normalt med uregelmessige sykluser i begynnelsen, det stabiliserer seg sikkert snart:) Uansett så må du nok regne med at EL er en uke senere enn "normalt" hvis forrige mens kom en uke senere enn vanlig. Så det lønner seg nok å ha sex annenhver dag en uke til ja.

Masse lykke til!:)

Skrevet

har ikke gått regelmessig på noe de siste mnd. den kom forsent fordi jeg stresset med at den måtte komme for jeg ville igang med prøvinga:) men da holder jeg på en uke til he he:)er ikke sikker på om det var en hel uke, men bare for sikkerhetsskyld liksom:)

Skrevet

Får håpe at syklusene dine stabiliserer seg snart da. Eller får vel håpe at du slipper å se TR på 9 mnd;) Kjør på en uke til ja, håper det blir full klaff! Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

har kjøpt sånne tester på nettet så om ett par uker begynner det vel og verke etter og prøve de he he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...