Gå til innhold

Noah emiil? med 2 ier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fallt litt for det navnet. Syns det er så lite som passer til Noah. Vil helst ikke ha et langt mellomnavn. Men hva syns dere? er det rart med emiil? Hadde ikke hørt det før jeg jeg så på dib,hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Emiil er kjempefint! Regner med det uttales med lang i? Det er vel vanligst å skrive med kun èn i, men da har det vel lett for å uttales Emil med kort i:) Noah Emiil synes jeg klinger veldig bra:D

Skrevet

Liker begge navnene, men ikke ilag...:-( Emil med 2 ier høres nesten ut sånn som i filmen når faren roper Emiiiiiil.....

Men det er min mening;-)

Skrevet

Takk for svar. Syns det er vanskelig å finne noe som passer til noah men vil ha to navn siden vi har det på gutten fra før. hmmm ikke lett

Skrevet

Hvis du vil at navnet skal uttales med lang i-lyd, ville jeg definitivt holdt meg til den tradisjonelle franske skrivemåten for navnet: Emilè. Emiil ser veldig oppkonstruert og hjemmesnekra ut.

Fint navn, forresten:-)

Skrevet

Skitstygt. Ser ut som en finlandssvenske med hangup på Astrid Lindgren.

Skrevet

Syns det var flott!!!

Skjønte med en gang at du vil ha trykket på i-en og at E-en blir kort.

Ikke noe roping på Eeeeemiiiiiiil nei.

Syns det var kanon kult jeg :D

Skrevet

Falt ikke i smak hos meg, nej. Emiil får jeg litt dårlig assosiasjoner til...

Skrevet

Kjenner 2 stk jeg med Emiil som andre navnet. Markus først. Klart finest med to i'er ja

Skrevet

Hvorfor ikke bare skrive det med èn i, og uttal det med lang i?

Virker snålt å skrive det med to i´er.

Skrevet

Det jeg tenker på her.. Hvem tok hvem sitt navn?

To Markus Emil?

Skrevet

Ja hold deg til en franske skrivemåten. Det ser rart ut med to i'er. Ellers var det et fint navn. Kjenner to Emile jeg og de er søte gutter begge to.

Skrevet

Skriv det heller med sånn rar i da vel?

(aner ikke åssen jeg får den til på tastaturet, men sånn med skeiv prikk over?!)

Skrevet

Emìl ! Det er sånn "mine" Emiler skriver det tror jeg.. ikke med Emile. Eller er det begge deler? hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...