millie+2klumper Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Ser jo at f.eks en body på h&m koster under halve prisen av en body fra nøstebarn. er nøstebarn så mye bdre? og isåfall, hvorfor? Vil jo at gullet mitt skal ha det beste jeg da;) Men ikke visst d bare er "merket" liksom..
nickoline og supermann Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 har ikke prøvd nøstebarn, men har mye janus, troll, krokofanten, ullvang osv... har hatt hm, men de synes jeg har skikkelig dårlig kvalitet. går fort hull også... men de varmer nok like godt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 hm sin syns jeg virker så rar i stoffet. men jeg digger janus, det er ikke så dyrt heller og veldig god kvalitet. har ikke prøvd nøstebarn sin, for sånt har jeg ikke økonomi til. ellers er name it velig god.
Skravlemamman Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Cubus sin ull er også veldig god:-)................, og koster heller ikke så mye..., ellers er jeg enig med de som er fornøyd med janus:-)
millie+2klumper Skrevet 21. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2008 Oki. da dropper vi h&m! men hvor får jeg fatt i ull klær utenom hos nøstebarn? da mener jeg ikke bare bodyer og strømpebukser og sånt. reflex? er d de som har janus?
nickoline og supermann Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 barnas hus har tilbud på janus. 99 per del
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 hm er mykt å godt, men er stygt etter 2 vask! dessuten bør man velge ull som leverandørene er sikre på ikke kommer fra de stakkars flådde sauene. vet at nøstebarn klærne å janus er sikre. Hennes & Mauritz, Lindex, Kapp-Ahl, JC, Cubus, Åhlens og Polaren och Pyret. jeg støtter iallefall ikke at de stakkars merino-lammene flås levende uten noen form for smertelindring!
Gjest Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Janus bli solgt på obs bl.a....jeg har nå bestillt fra nøstebarn....ribbestrikk settet.... det var ei her inne som hadde kjøpt en sørrelse større enn ungen brukte og da var det veldig enkelt å brette opp...da hadde ungen det i 2 vintre.... det kostet litt...men sånn som finnlandslue, hals og votter hadde en i flere sesonger....
Gjest Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Jeg har vært veldig fornøyd med cubus sitt også da......holder seg pent, klør ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå