prebs Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Først: Jeg fant ikke tødlene over a-en på tastaturet... Jeg synes begge er utrolig flotte damer - på hver sin måte.Mette-Marit er kanskje mest billedskjønn, slike jeg ser det, mens Martha har en utrolig utstråling og en smittende latter.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 har alltid likt märtha, synes hun ser så jordnær ut, også så trivelig når hun leste eventyr på tv. ellers er forsåvidt mette-marit en pen dame, men synes hun virker noe "stivere" enn märtha tødlene er på knappen til høyre for Å..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Synes Mette Marit gjør en strålende jobb. Beundrer henne for hvor flink hun er blitt. Skulle tro hun var født kongelig!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Skulle jeg hatt en av dem som venninne ville jeg valgt Märtha, da hun virker mest lik meg i interesser og synspunkt på livet. Men har forsåvidt ikke noe imot Mette heller. Hun kunne kanskje gi meg oppskriften på hvordan finne drømmeprinsen ;-D
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Hadde stor respekt for Märtha tidligere, men etter alt dette med engler så ble dette for dumt for min del. Mette-Marit gjør en flott jobb, men jeg syns desverre kongehuset blir for vanlig når hvem som helst kan komme inn å bli kongelig så selv om jeg har stor respekt for henne personlig så syns jeg desverre at kongehuset ikke er det samme lengre etter at kronprinsen giftet seg med henne.. Men på en annen side.. jeg syns man skal gifte seg med den man elsker.
Månefeen ♥ Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Selv har jeg alltid vært likegyldig til kongefamilien. Men siden jeg hadde hesten min oppstallet på ridesenteret som er naboen til Märtha og har truffet henne noen ganger må jeg gå for henne Hun var i stallen med jentene sine som fikk ri på den lille hvite ponnien som hadde plass ved siden av min. Alltid bli og sa "hei" til alle! Selv hadde jeg aldri noen lengre samtaler med henne, men eier til ponnien var god venninnde med Märtha og beskrev henne som en jordnær og varm person. Første gang jeg møtte hun var jeg ute for å hente hesten i innheiningen. Hun stoppet ved meg å sa "så flott hest du har! Jeg har kikket på den flere ganger". Gjett om jeg ble stolt
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Mettemarit er ok, mens marta....herreguuuuud. Hun vil ha alle royale fordeler, vip, og rød løper og annen spesialbehandling, men giiiiiiiiid, så privat hun skal være, ikke ta bilde av meg, ikke ditt og ikke datt. Marta, du ER kongelig, du LIKER å vise deg frem, aksepter at du er en del av offentligheten, og GET OVER IT............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå