babysjuk82 Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Trøtt,vil sove hele tiden. Kjenne ut som eg har influensa. Med de 3 andre ha eg mye energi på slutten. Men nå bare trøtt. Klare man fødsel uans dåli form?
GuttemammaTilTo Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 jeg er selv førstegangs, men det er vanlig å kunne bli kvalm på slutten av svangerskapet. se denne siden:-) http://www.nettdoktor.no/graviditet_foedsel/artikler/foedsel/naarstarterfoedselen.php
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Jeg var i veldig god form på slutten forigge gang, men denne gang har jeg i de siste dagene hatt veldig hodepine og til tider kvalm og veldig trøtt!!! Vi har hatt en barnefri helg, og jeg har sovet masse..føler kroppen aldri blir uthvilt på en måte...samboer reiser til foreldrene sine og kommer hjem med datteren vår på tirsdag, så jeg gleder meg til og kunne slappe enda mer av nå...savner jo han og datteren min, men jeg trenger all energi jeg kan få til ny baby og fødsel ikke minst!
Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID! Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 altså han reiser i dag:) men uansett jeg har også lurt på om man klarer en fødsel uansett form...med den hopepinen jeg hadde i går så klarte jeg såvidt stå oppreist fra sengen:(((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå