Gå til innhold

Kan noen se på charten min? o",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.fertilityfriend.com/home/17240c

Jeg tror jeg hadde el på dag 11, for el-testen var positiv. Men charten har ikke oppfattet el ennå. Er på dag 15 nå. Har aldri hatt el etter dag 13. Problemet denne pp er at jeg for 1. gang ikke har hatt el-merter. Jeg kjenner el meget godt ellers, for å si det sånn;) Så nå sitter jeg her og lurer veldig på hva som er skjedd med meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det ser desverre ikke ut som at du har hatt EL enda. Hvis du ikke får EL denne pp´n, så ikke bli bekymra. Det er helt vanlig å ha sykluser uten EL innimellom. Men håper EL dukker opp om et par dager. Lykke til!:)

Skrevet

Æsj.. hadde håpa at el allerede hadde kommet. Fikk jo positiv test på dag 11. Den var like sterk som kontrollstreken. Forstår ikke dette. Har testet hver dag etter dette, men streken er blitt mer og mer negativ. Kroppen henger ikke på grep...Er ikke annet å gjøre enn å vente;)

Takk for svar;)

Skrevet

Noen ganger så prøver kroppen å få EL uten å få det til. Da får man EL-slim og positiv EL-test som vanlig, men kroppen klarer ikke å slippe egget. Det har skjedd med meg før. Kroppen henger ikke alltid på grep nei:P Får håpe at du får EL om noen dager da:)

Skrevet

Ja, jeg regner med at det er det som er skjedd. Prøver kroppen å få til en ny eggløsning i den samme syklusen? Eller kommer mensen først?

Åssen går det med deg denne pp??

Skrevet

Hei vennen min,

Jeg har ikke så mye peiling på temping, men jeg vet ihvertfall at man ikke kan stole blindt på el-testene. Forrige pp fik jo jeg pos. 3 ganger med noen ukers mellomrom og denne gangen fikk jeg pos. 2 ganger. Etter mine observasjoner så hadde jeg el-vondt kun den gangen egget slapp (regner dette ut etter når jeg fikk mensen etterpå). De andre gangene hadde jeg gjerne litt el-slim, men aldri vondt. Ble du klokere av dette? :-D

Klem

Skrevet

Det kan godt hende at kroppen din prøver å få til en ny eggløsning senere denne syklusen. Hvis den får til å slippe et egg, så vil du få senere mens enn vanlig. Irriterende når kroppen skal være så vanskelig! Det samme skjedde med meg en syklus, men da fikk jeg aldri EL, og TR kom til vanlig tid. Neste pp så hadde jeg EL igjen:)

Jeg har akkurat hatt EL jeg, og vi har stått på hele helgen, så jeg håper jo på full klaff;P Men jeg har vel egentlig ingen tro på at vi skal klare det selv lenger, men det er jo lov å håpe;)

Hvor lenge har du prøvd? Håper at det blir din tur snart!:)

Skrevet

Tusen takk;) Håper sånn på deg også. Du fortjener det virkelig. Livet er jammen urettferdig noen ganger. Jeg ble gravid i oktober 06, og fikk en tulle juni 07. Har du hatt det samme nicket hele tiden? Husker nemlig en Dreamer herfra det året jeg var her.

Vi har hekka annenhver dag i snart 14 dager vi nå..hehe. El kom jo kanskje ikke, så tør ikke gi oss før mensen kommer..hehe. El-testene er veeeeldig negative nå, men tør ikke stole på det mer. Neste pp skal jeg ikke teste etter el tror jeg. Blir for mye!!!

A1973: Lurekroppen..hihi;) Ja, vettu..Når du får positiv el-tester ved 3 forskjellige anledninger i 1 syklus, så er det noe galt med de testene. Skal ikke stole blindt på dem hvertfall. Skal ha mensen om 9 dager, hvis syklusen er i orden that is! Hehe:)

Takk for at dere tok dere tid til å svare på det jeg lurte på jenter;)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...