Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Tenkte å ta med OTHèn - men det er så mange som sier de ikke ville tatt med en slik vogn Tenker at snuppa skal ligge godt om kveldene der nede når vi skal spise... litt kjipt å kjøpe en dyr trille også Erfaringer??
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Jeg ser ikke problemet med å ha med vogn på fly, uansett hvor du skal reise. Har flydd masse med vogner og aldri fått noe skade på de. Har du reiseforsikring dekker denne skader på vogn, evt, ny vogn
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Ja det var en debatt tidligere her der mange ikke ville ta med de flotte vognene sine på fly eller til syden. Du bør absoutt ta den med. Det er så viktig at babyen har en god vogn å sove i. Vi hadde med OTH til syden i sommer og det er jeg glad for. Både god å ta seg frem med og hun sov godt både på dagtid og når vi var ute på kvelden. Anbefaler UV nettet. Har flydd masse i mange år med forskjellige vogner og aldri fått en skrape på vogna. Dessuten så kjøper vi jo gode vogner for at ungene skal sitte og ligge godt og for at de skal brukes og ikke stå hjemme på stas. Mener nå jeg da Eneste skrapen vi fikk på vogna var da vi skulle på en buss i full fart, vogna måtte løftes inn og min mann ikke hadde fått med seg at bumperbaren ikke er skrudd fast.... Heldigvis var ikke ungen i vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå