Gå til innhold

NYREBETENNELSE!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

gikk til legen på vanlig kontroll.. han sa det var blod i urinen og bakterier..hmmm ble først kjempe redd. men han forsikret meg om at ungen har det kjempe fint.. men litt verre med deg faktisk..

tok endel prøver videre og det viste seg at jeg for det første satt der inne (og trudde jeg var frisk) med 39,9 i feber og nyrebetennelse og lavt blodtrykk...syntes dette var kjempe skummelt å høre fra han så han beroliget meg med at det ikke er farlig.. har nå gått på en kjempe kur med pencilin 6 tabletter hver dag pluss 2 ekste i 3 dager... han forsikret meg også at det ikke var farlig å ta pencilin og det stod det samme på den typen når jeg slo det opp!!! min moral i dette er at: det er ikke sikkert du føler deg dårlig spes vis du er som meg og har vært mye syk i di første 3 mnd da blir du liksom imun så pass derfor godt på deg selv og ta deg tid til å kjenne etter om du virkelig er så opplagt som du trur.. først nå har jeg forstått at jeg var kjempe syk og burde ha holdt sengen..skal levere ny urin prøve på mandag håper jeg er frisk da.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, det hørtes ikke noe særlig ut. Du får ha god bedring.

 

Forresten, hva kommer nyrebetenelse av? Har det noe med uoppdaget UVI å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj då,

Så trist å höre. Tur i oturen at du hadde kontrolltime sånn att det ikke rakk gå lenger för du blev diagnostisert.

Håper medisinen virker å formen begynner å komme seg nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...