nr. tre er på vei:) Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Hadde veldig sterke kynnere i går kveld, og har hatt veldig vondt i korsryggen i natt, og det har jeg nå også. Slimproppen gikk sist helg, men nå kommer det mere slim som virker litt rosaaktig . Lurer på om noe er på gang. Er 11 dager på overtid så håper virkelig det blir snart. Tror dere det???? (håpe håpe)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Tror nok noe er i gang nå ja Misunner deg veldig, hehe... enda 6 uker igjen for meg. Lykke til!
nr. tre er på vei:) Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 Har begynt å få litt uregelmessige rier og så kommer det blod striper i slimet. Så hvis det ikke blir noe i dag så vet ikke jeg, da gir jeg opp hihi Hvor mange min imellom rier ringer dere føden, her er det to timer å kjøre dit da
GuttemammaTilTo Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 så spennende!! det er nok ting på gang hos deg ja;-) har lest at man kan ringe føden når det er 5min mellom riene eller visst vannet går, men når du har så lang vei til sykehuset ville jeg nok ringt ganske snart å hørt hva de sa! LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå