Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Han kom hjem nå i 6 tiden på morgenen. Stupp full. Har vært i utdrikkningslag. Da fikk han vekket minstemann fordi han romsterte rundt. Så nå er jeg oppe med han. Skjønner bare ikke at det går ann når man har to barn å ta vare på dagen derpå. Føler som jeg er alene med de til stadighet. Han er heldigvis ikke ute så veldig ofte og er somregel flink dagen etterpå selv om han har vært ute. Men ikke så full som nå. Kommer nok til å holde senga det meste av dagen tenker jeg. Synes bare han er så egoistisk. Måtte bare få luftet tankene litt!!! GRR
Hva skjer'a?♂ Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 Gjør det samme selv engang, spørs om han synes det er særlig morsomt...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Men han har vært i utdrikningslag jo. Regner med at han ikke drikker ut vennene sine i hytt og pine. Selv har jeg vært i utdrikningslag en gang i sommer og jeg kom ikke hjem før utpå dagen dagen etter, og selv da var det ikke mye hjelp i meg for å si det sånn...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Så ja, prøv å gjør det samme selv en gang, men ikke for at han skal få se hvor ille det er , men for at du skal få se hvor gøy det er. Slipp deg litt løs:)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Var i grunnen mitt poeng også Kjedeelig å være den som alltid er hjemme
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 er ikke litt av poenget med og være to at man er 2 om ansvaret? så kan du ta ansvaret for barna i dag og la han sove og slappe av. også kan du finne på noe artig neste helg. eventuelt be han ta med seg barna ut i skogen på søndag, mens du ser en film og tar fotbad....
Hva skjer'a?♂ Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Enig med deg mortilgunnar i hvert fall sånn av og til:) Det er jo litt av poenget med å være to om ansvaret at man gjør en del ting sammen allesammen også At familielivet ikke blir en vaktliste
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2008 Joda selvfølgelig. Synes det er bra at han koser seg. Men ser liksom ikke poenget med å komme hjem så sent. Er glad for at barna ikke var våkne. Synes ikke det er stas hvis han eldste skal se pappan sin sånn. Så lenge jeg ammer blir det ikke så sene netter. Jeg har roet meg litt nå. Skal snakke med han litt i kveld.
Chiabatta Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Det er lite voksent å være ute til neste morgen og komme hjem så full. Selvfølgelig skal man kunne gå ut og ha det gøy, men man bør jo ha ei grense for seg selv om når man bør komme seg hjem og når man bør roe ned alkoholdrikkingen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 ja jeg er enig i at man ikke burde bli så full, men i et utdrikningslag så blir det jo ofte ekstremt mye alkohol over en lang periode, og det er ikke altid like enkelt og gå hjem heller. jeg hadde syns det hadde vært noe annet om det var en vanlig kveld på byen. men når det er sakt. så er det ett fett hva jeg mener. det er jo hi sitt liv og de som skal mekke en familie som funker for dem. og det er jo ikke noe kult om hi blir leiseg/såret/skuffet osv pga mannens oppførsjell
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2008 Vi er også inne i en vanskelig periode i forholdet så føler at det er litt feil nå. barna har fått all oppmeksomhet så vi har glemt hverandre. Så blir litt skuffet når han prioriterer sånn han gjør. Føler at det er jeg som jobber med forholdet, ikke han. Takk for svar dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå