Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 #1 Skrevet 21. september 2008 Akkurat kommet hjem fra jentekveld. En herlig kveld med flotte jenter som jeg ikke har sett på lenge samt et par jeg ikke kjenner så godt. Jenter med bein i nesa, mye ydmykhet og mange historier som har satt spor og formet oss til dem vi er i dag. Jeg er så takknemlig for at jeg får være med å dele nære ting, høre spennende historier, om spennende opplevelser, reiser, tøffe ting og jammen er det ikke småtteri som mennsker går med i bagasjen. Tror dette er jenter som har fått sitt og vel så det. Jenter som har vokst med utfordringene de har møtt og som er tydelige og sterke. Helt ulike yrker og alikevel så mye felles. Det er fint å dele. Mye energi som lå i rommet vi satt i ikveld og i natt. Masse levende lys, latter og god mat. En helg som har stått i det sosiale tegn og som har gitt mye god påfyll. Det er deilig å kjenne seg levende, engasjert og inkludert. Ønsker hver og en av dere en fin søndag! Jeg satser på litt sen frokost i morgen og fint vær til å være ute i med lille rosa. Hørte forresten at det var meldt flott vær til uka som kommer:-) God natt:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. september 2008 #2 Skrevet 21. september 2008 God morgen heter det vel:o)) 03:28 var sent eller tidlig nok det, alt ettersom hvordan man velger å se det. Så hyggelig med en fin lørdagskveld..... Slike kvelder som den du beskriver gir god påfyll..... Og er langt mer givende enn å snakke om været:o)) Du sover forhåpentlig ennå, mens jeg har resten av gjengen oppe i senga vår med barne-tv på..... og jeg sitter her alene med dib og kaffe...... Livet er ikke det verste man har og om litt er kaffen klar;-) Vi snakke vel, fint vær eller ei.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 God morgen ja:-) Nå skinner solen og jeg fikk beskjed om å holde meg i sengen litt til. For lille rosa og sambo lager nemlig frokost på sengen til meg i dag:-) Ostesmørbrød og Smoothie for tenk;-D Det er jo bare DET KNALLVÆRET ute da! Så i dag blir det ute ute ute på oss, så skal vi hjem til mine foreldre og ha fersk kjøttsuppe, kjøtt, potet og løksaus til middag.............namnamnam:-))) Kos deg du også!
Reveenka Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 God morgen til dere også! Her er været i ferd med å lette, og det blir en flott høstdag tror jeg. Fin å jobbe ute i! Høres flott ut med middag hjemme hos foreldrene; det er jeg bittelitt misunnelig over! Vi skal HA middagsgjester, vi(som vanlig i helgene!) - men det er kjempekoselig det også! Og maten skal få ordne seg selv noen timer i stekeovnen c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå