Gå til innhold

Får ikke sove!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og tenker på at det er bare 7 dager igjen på terminen,men jeg har så mye maserieer at det tærer på meg no.

Gull jenten min kan komme no....jeg får ikke sove og hun sparker hele tiden,men det er jo bra og da...For da vet jeg at hun bra!

Litt utrolig at hun fortsatt har plass...Tenke seg til hvor stor de egentlig er der de ligger i magen på oss!

Jeg har no gått med to cm.åpning i over en mnd.og ingenting har skjedd.

Jepp....trett no ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Se innlegg oppe.. Sliter med det samme, men har 5 uker igjen og ingen åpning :/ Har forøvrig hørt at bringebærbladte kan fremskynde fødsel, så om 2 uker pøser jeg på, om hodet har festet seg da. Jeg har kake i ovnen i skrivende stund. Må jo gjøre noe. Ikke noe på tv, mannen ligger og sover og orker ikke konsentrere meg og lese noe. Hva skal jenta di hete?

Skrevet

Forøvrig artig å klikke seg inn på nickèn din og lese i lese profilen din at du prøver å bli gravid; og nå er du jammen ikke langt unna å få møte babyjente!!! Grattis!

Skrevet

Mi lille prinsesse skal hete Kajsa Amanda!

Det er min sønn og datter som så gjerne ville det....Og det har liksom satt seg fast.Jeg liker det!

Skrevet

Jeg har 9 uker og 2 dager igjen og sover nesten ikke i det hele tatt. Kommer til å besvime snart av tretthet. Flere do-turer og masse krampe om natten. Å er det ikke noe av det som plager meg så ligger jeg bare våken:-( Hvordan ska jeg holde ut 9 uker til? Noen tips? Spurt legen og hun sa at slik var det bare. Noen dager er jeg fysisk dårlig pga lite søvn. Så går jeg på skole, så det er vanskelig å få gjort noe:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...