Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Jeg har drukket et halvt glass vin i kveld, babyen har fått melk jeg pumpet i morges. Han våkner fortsatt noen netter og vil ha mat og det er jeg forberedt på nå også og har tatt ut frossen melk fra fryseren. Men lurer på hvor lang tid det går før melken min er normal igjen? Kan jeg gi han melk i morgen tidlig? utpå dagen? i natt?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Oh, flaut med skrivefeil i overskriften, den må jeg rette på selv; Ett glass vin.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Når du kan blåse grønt er det trygt å gi ungen pupp:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Nyere forskning hever at ett glass med vin vil gi så lav promille at du omtrent kan amme og drikke vinen samtidig. Dette fordi den alkoholen barnet får i seg er det samme som din promille. Dvs; har du 0,2 i promille er dette det barnet får i seg. Tilsvarende er feks en øl 4,5%. Du kan jo selv vurdere din fysiologiske reaksjon på 1 øl. Barnet får i seg mer alkohol av en eneste smøring på gommene med Dentinox.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Ok:) Tusen takk!! Da kan jeg legge meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå