Gå til innhold

Åhhhh, jeg saavner..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner så sinnsykt å være på Bim ;((

Men er bare 17år så må nok vente en go stund til før jeg kan begynne å planlegge en spire til;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BiM blir aldri det samme igjen etter du har vennet deg til å være her. Tempoet her er et helt annet, og man venner seg til det etterhvert. Når man da går tilbake på BiM virker det som om det ikke skjer en ting der:p

 

 

Og velkommen til DiB!

Skrevet

Jeg er litt både her og der, du kan jo alltids være på BiM også :-) Og ja, tempoet er helt annerledes her :-p På godt og vondt!

Skrevet

Takk, er koseli og være her, får jo masse masse råd om hva jeg skal/ skal ikke gjøre med gulle mitt :)

Og det er ALTID noe å snakke om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...