mammatil4gull Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 hvorfor spør ikke beteforeldre hva de trenger , minstne her har fihserprice gå vogn etter sin bror på 4 på loftet o får en gåvogn handlekurv til jul ... og nå får han vist en gå bil i julegave hm,mm haha blir mye gå saker men .
*Anonymus Maximalus* Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 kjenner til det problemet der ja..
pandabjørn Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 ja det er kjedelig at de ikke kan spørre hva vi ønsker oss! det har jeg sagt til mannen min at søstrene og brødrene hans kan godt kjøpe klær men IKKE utenpå jakker for det har han 3 stk av som er i str 98 og det er alt for stort for han foreløpig! han bruker 86-92 ennå er spendt på hva linnea får av svigerforeldrene til 1års dagen hennes.. husker sander fikk gyngehest og det var en nyttig ting
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Er vel ikke verre enn å bytte det vel? Selvom jeg er enig i den der at de kan spørre hva han trenger =)
nickoline og supermann Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 HER HAR GÅVOGNA OG BILEN HVER SIN FUNKSJON!
nickoline og supermann Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 er enig i at de kan spørre. her har farmor tendens til å kjøpe leker leker leker - flott og snill, men det er nok. Nå fikk vi tøy sist. Men str4- 5 år da. Han er jo 2 og et halvt bare. 3 år er jo greit. Hadde satt pris på å få spørsmål om han trenger noe..... for det gjør han jo. Jeg er alene med han og kun min familie som hjelper meg. Denne sessongen er jo dyr. høstsko, gummistøvler, regntøy,vintertøy, cherox, vinterstøvler. han har fått innleggsåler til 900 kroner. osv osv osv osv osv osv De bor i Danmark. Farfar har samboer som har utnevnt seg til beste. Ja vel. hvorfor er de aldri på besøk da. Sender et kort til fødselsdag osv osv.... Han får penger til jul og bursdag. Alltid en eller annen bytte penger oplegg mellom pappan og de. Så de har jeg ikke sett noe til. Nå har vi skilt lag, så blir vel ikke noe denne jula heller. Men er glad for at mamma og pappa spytter i litt. Fått vinterjakke og de skal kjøpe støvler. Klarer meg fint, men er litt trangt om dagen da jeg studerer. Blir bedre neste år. Da skal jeg kun konsentrere meg om jobb.
Leola Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Enig i den der! Skjønner ikke hvorfor de ikke kan spør oss hva vi trenger for.. er jo ikke vits i å kjøpe et knivsett når vi har 2 fra før. Det samme med ting til barna... svigermor handler en del på postordre og sånn som ikke kan byttes..
stripete ullsokk Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Her er vi veldig heldig med at begge sine foreldre er flinke til å spørre hva h*n trenger. Må innrømme at det er veldig greit, for da slipper en å bytte. Jeg er en slik "fæl" mor som bytter leker, så etter barneselskapet så ble alt som det var tre av byttet inn i andre ting. Så får h*n velge seg noe h*n har lyst på. F.eks duplo ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå