Skogro Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Sitter og koser meg med rødvin men har en "limmit" mot ikke å drikke alkohol etter 24...hehe sikkert bare en dum tvangstanke:) Og så lenge mannen er på jobb så velger jeg å straks gå i seng, så god natt, jenter!
Mammaen til Isak Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Den limmiten din er ikke-eksisterende her i huset på lørdagskvelden ) men god natt til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå