pilutta Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Jeg er 12 uker gravid og ved 5 ulike tilfeller har jeg spist "Big Bite"-baguette med pepperonipølse.......Dette er mitt tredje svangerskap og jeg kan ikke tro at jeg ikke tenkte på listeria-smitte når jeg spiste dette! Nå ble jeg så nervøs altså, ble ikke dårlig eller noe etterpå, men tenk om jeg har skadet fosteret? Hva tror dere? er det fare på ferde?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 I så fall er det mye større fare på ferde for meg. Jeg visste om spekemat, men kom ikke på at salami falt inn under samme kategori, og jeg spiste skive med salami til alle måltider i et par uker før jeg fant ut at det var uglupt. Man kan lure og lure, men jeg velger å la være )
pilutta Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 Huff ja ikke lett å vite hva man kan og ikke kan spise i denne tilstanden. Sjelden det skjer noe så jeg får vel gjøre som deg og la være å lure:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Det hjelper ikke til noe likevel - å gå å lure altså. Nå spreller det masse inni der da, så om ul på torsdag viser at alt er ok, så har jaffal vi kommet oss helskinnet gjennom ) Lykke til - det går sikkert kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå