♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 trodde jeg hadde EL mandag el tirsdag denne uken, iallefall ifølge mine utregninger. men nei da, det hadde jeg tydlig vis ikke da. idag når jeg var på do, merket jeg plutselig at det hang slim ned fra underlivet (sorry detaljer) )) så jeg tørket vekk slimet og testet det ut. så det så akuratt ut som sånn jeg hadde sett på bilde. så jeg måtte jo ta en EL-test. å den lyste positiv mot meg )))) aldri opplevd det før. har kjent hele uken litt mensmurring/vondt nederste delen av magen, og idag er det veeldig vondt. har aldri kjent når jeg har EL og aldri sett EL-slim, så dette er spennende.. men er det ikke slik at nå har jeg EL om 24-48timer el?? spennende dette )))
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Jo, det stemmer, el 24-36 timer etter pos. el-test. LØP OG HEKK! :-D
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 hei:) har det akkuratt på samme måte som deg. trodde jeg hadde el for en uke siden trodde til og med jeg hadde hatt positiv el test, men har hatt murringer i hele dag og plutselig kom el slimet. og da jeg testet var den positiv! å mye mer positiv en den som jeg trodde var positiv i uka som var. så da har jeg el om 24-48 timer. hvis testen er negativ i morgen vil det si at jeg har el da, er den positiv har jeg el på mandag.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2008 å ja det skal være sikkert.. her skal vi hekke som bare det ))) hehe
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 jepp, skal teste imorgen også. spennede dette her ))
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2008 lurer på når jeg skal forvente mens nå.!!
Babyønske �� Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Om 14-15 dager. Du kan regne 14 dager fra eggløsning(ikke fra posititv test).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå