Gå til innhold

Leger i Bergen som samarbeider med Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal til Danmark og prøve laser assisted hatching etter fire runder i Haugesund. Nordica har sendt resept til apoteket, og postet medisinplan til meg. Men jeg kjenner at jeg gjerne skulle hatt en lege i Bergen som har kjennskap til klinikken, og som kunne hjulpet meg gjennom behandlingen, bl.a. med ultralyd (har gjort dette på sykehuset i Haugesund tidligere - Haukeland var ikke villige til å hjelpe meg med ultralyd siden jeg ikke skulle til behandling hos dem). Er det noen her inne som kan gi meg en anbefaling? Hadde satt stor pris på det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Kan ikke hjelpe så mye med spørsmålene dine, men vet det er flere fra Bergen her, så håper de kan svare.

Men om ikke det finnes noen som har "samarbeid" med Nordica, så er det jo alltids private som kan hjelpe deg med scanning. Sånn skal i hvert fall jeg gjøre det, skal også ha et IVF-forsøk på Nordica, forhåpentligvis i oktober.

Lykke til :-)

Skrevet

Arnt Johan Steier i Kanalveien 22 samarbeider med Lindenberg på Nordica, lykke til:-)

Skrevet

Tusen takk skal du ha for tipset! Det betyr at han kan hjelpe med scanning? Det hadde jo vært supert :-)

Skrevet

Takk skal du ha, og lykke til på Nordica, du også! Håper bare jeg rekker å få medisinen før jeg må begynne behandlingen..så blir det nok oktober på meg, også :-)

Skrevet

Han hjelper med scanning, jeg hadde ass hatching på Nordica i vår, og skal ha baby i januar:-)

Skrevet

Hei Lubbeline!

Så hyggelig å høre at du har blitt gravid - veldig oppmuntrende for meg at du benyttet deg av laser assisted hatching! Kan jeg få spørre deg hvor mange forsøk du hadde før du lyktes?

Skrevet

Hei:-)

Jeg hadde to vanlige insiminasjoner, uten hell, hadde på følelsen at noe ikke stemte, og fikk konstatert tette eggledere...gravid på førsteprøverørs forsøk..9 dager på gonal-f 225, så kort regime. og assisted hatching, har på en følelse at egget festet seg i det det kom inn i livmoren..;-) Gutten min ligger 8 dager foran skjema:-)

Skrevet

Så heldig du er :-) Kanskje du er noe yngre enn meg? Eller så har du hatt råflaks som klarte det på første IVF-forsøk ;) Du må ha masse lykke til, uansett. Alltid inspirerende å høre om de som klarer det. Jeg har troen på assisted hatching, uansett hva jeg måtte høre av motforestillinger. Statistikk lyver som kjent ikke, hehehe.

Skrevet

Jeg er 38, men har hørt om folk som klarer det på første forsøk i DK, etter en del mislykkede i Norge....eggeskallene blir visstnok hardere jo eldre man blir..:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...