Gå til innhold

Holder denne teorien???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et sted at sæd kan overleve mange døgn inni damen, og at "guttesæd" overlever lengst. Jeg fant ut at jeg var gravid i dag, og jeg hadde sex 4-5 dager FØR eggløsning. Er det ikke da mest sannsynlig at jeg får en gutt??

Huff, tenker mye jeg nå. Men tenk om det er dårligere kvalitet på disse sædcellene, siden de har levd LENGE inni meg. hva om det da blir en misdannelse på barnet som følge av dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du helt sikkert når du har hatt eggløsning da? Ofte få som vet d..men ellers høres det jo logisk ut at det blir en gutt :)

Skrevet

Tror det er guttesæden som dør først, jentene er mer utholden - så da vil du vel få jente...

Skrevet

Hebbie..tror jeg husker navnet ditt fra -07 eller no, har du et barn fra før? Var du lenge inne på bli gravid for noen år siden??:)

Skrevet

Det er guttecellene som er raskest, mens jentene lever lenger. Så da er det i så fall jente i vente. Men det spørs hvor vitenskapelig korrekt dette er,da...

Skrevet

Nei, nei. Det er feil. Gutte sæd er raskest og jente sæd lever lengst.

Leser du Myter og kjærringråd for gutt eller jente på babyverden

http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx

ser du at også:

Samleie:

Par som ofte har samleie, skal ha større sjanse for å få en gutt enn par som har samleie sjeldnere. Å elske oppreist eller i hundestillingen skal føre til unnfangelsen av en gutt, men da bør han få orgasme først, og hun bør ligge i ro en stund. Misjonærstillingen, gjerne med henne øverst skal øke sjansene for å bli gravide med en jente. Men da bør hun få orgasme først. Er månen halv eller mindre, og dere har samleie om natten, tyder det på en gutt. Ved samleie om ettermiddagen rundt fullmåne skal tyde på en jente.

Skrevet

nurkimagen.com...

Stemmer det :o)

Jeg har en gutt som er født i desember 06.

Var kanskje et halvt år inne på Bli gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...