mamsen labamsen Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hvem bar dåpsbarnet hos dere? Hvenm tok av lua? Dere selv eller faddere. Hvor mange faddere hadde dere? Med nr 1 hadde vi to faddere. Ei singel venninne av meg og en singel kamerat av mannen min. De bar barnet og tok av lua. Med nr 2 gjorde vi det likedan. Men hadde to vennepar. Altså 4 faddere. For et år siden var vi faddere til barnet til ei venninne av meg. Da var vi 3 faddere. Foreldrene bar og tok av lua selv. Vi 3 andre var med frem under selve dåpshandlingen da. Hva er vanlig? Hva gjorde dere?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 5 faddere! Min beste venninne var gudmor og bar, hennes 2 onkler og 2 tanter! Ene onkelen tok av lua, og datteren til venninna mi tørka hodet til Emilie!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Foreldre kan ikke være faddere lengre forresten..
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 jeg har bært begge barna, og samboer har tatt av lua på begge 2. Til eldste hadde vi 3 faddere, til vesla 4. Har bare hatt familie (våre foreldre og søsken) som faddere.
Ranveig R Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Storebror: To fadre, eldste broren til mannen min og broren min. Broren min bar (og er kontaktfadder), broren til mannen tok av hua. Lillesøster: Tre fadre, mellomste broren til mannen + begge søstrene mine. Eldste søstera mi bar, yngste tok av hua (og er kontaktfadder). Ikkje sikkert at vi skal ha fleire ungar, så vi "måtte" ta med resten av søskena våre. Eg og mannen var med fram til begge dåpane naturlegvis, og i lillesøster sin dåp var og storebror med fram (og fekk tørke håret).
Stjerne37 Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Samboer bar guttungen,tantungen min på 10 tok av lua.Barnets tanter og onkler var faddere, 4stk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå