lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Og hvorfor? hvorfor ikke? Jeg har aldri før tatt noen av delene bortsett fra litt biovit innimellom når ungene alikevel har fått. En stund før vi startet på ferie begynte jeg å ta multivitaminer og omege3 fordi jeg skulle sjekke om mitt voldsomme hår avfall kunne ha en sammenheng med vitamiknmangel.Jeg tok i 1 mnd ca. Jeg sluttet når vi dro på ferie, og synes etter et par uker og særlig nå 1,5 mnd etterpå at håravfallet har tatt seg opp igjen, og har derfor begynt med vitaminer igjen. Omega 3 føler jeg at jeg ikke trenger å ta siden vi spiser mye fisk, men jeg tar nå siden jeg har kjøpt en kombinasjonspakke hvor det er både vitaminer og omega 3 i (2 forskjellige kapsler)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Nei,men burde kanskje begynne...uff...
Regnbuens barn™ . Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Ja, jeg tar tran med omega 3., zink, selen, nattlysolje, og når jeg husker det så tar jeg udos choice med omega 3-6-9, jern og B stress. Det var bare det å huske det da.. sukk;-)
Regnbuens barn™ . Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Hvorfor: fettsyrer trenger kroppen,. særlig når jeg trener mye. zink og selen får jeg ikke så lett gjennom kostholdet mitt, jern trenger jeg fordi jeg mister mye blod under mens og blir slapp, nattlysolje for forebyggende pms. Zink, selen, B stress for å balansere kroppen og søtsuget mitt etter godis, he he
Raych Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Nei, ingenting. Hovedsaklig på grunn av at jeg aldri er dårlig, så jeg kommer liksom aldri på at jeg skal forebygge etc. En annen stor grunn er at jeg ikke klarer å svelge tabletter, så minst mulig av det takk:) Ingen av de andre i familien tar noe heller. Bortsett fra kanskje en skje Sana Sol i ny og ne...
metaMORfose Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Vi voksne tar en sånn multivintamin med antioksidanter og omega-3. Det er fra Møllers og er to tabletter hver dag, pr voksen. Barna får omega-3 kapsel (sånn barnekapsler) og vitaminbjørner. Ikke det sunneste, men bedre enn ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå