ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Min venninne snakket om at hun ville at jeg skulle bli med til syden etter påska. Vi blir en liten jeng på 6-7 jenter som drar. Alle har barn så vi synes vi fortjener en liten tur. Men jeg nevner dette til min samboer som braker ut med at NEI!!!!! Ikke søren heller om han tar seg fri i 7-14 dager for at jeg skal dra på ferie. Prøvde å forklare at hn også kan reise bort om han vil engang, Men nei, det vil han heller ikke. Blir så skuffet. Vil jo gjerne være med på den turen, men han vil tydeligvis ikke.
Mammaen til Isak Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Ta seg fri? Man går da på jobb selvom partneren er på ferie? hmm......la han få tenke seg om kanskje....har ikke så mye gode råd jeg altså......
Gjest nanny carrie Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Det syns jeg var fryktelig bastant. Mener å ha lest et eller annet sted her at det er du som er mest med barna og da klarer han vel helt fint 7 dager i det minste. Kanskje han kan komme ned med barna den syvende dagen så kan dere ha en ukes ferie sammen dere og :-)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Skjønner at du blir skuffet, men jeg må si meg enig med samboeren din jeg da! Her hadde det ikke vært snakk om å dra på noen sydentur med venner, hverken for han eller meg. Hadde syntes det var ok om han ville dra på en helgetur og vi hadde råd, men sydenferie hadde jeg ikke likt. Det er sånt vi gjør sammen som en familie.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 barnet går kanskje ikke i barnehagen, sikker derfor han må ta fri, kan ikke komme på noe annet?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 må også si at jeg er enig med mannen din. er ikke bare bare og ta fri i 14 dager fra jobben for at du skal dra på jentetur uten barn... mye penger som går tapt og da. hadde ikke kommet på tale her i hvertfall. som mami så, helgetur ok, men lange ferier er forbeholdt familen
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Litt enig med Mami her. Hadde ikke synes noe om at kjæresten dro en uke på ferie alene med gutta og overlatt alt ansvar til meg. Helg ja, langhelg ok.. men ikke en hel uke nej. Han er ofte borte i jobbsammenheng så lenge men alikevel er det ikke ferie fra meg og lille liksom. Kunne ikke falle meg inn å gjøre det selv heller. Enten drar vi sammen alene, eller sammen med lille.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Det kan jo faktisk hende at HI har en like sær mann som meg da.... dvs som hater sydenliv som pesten. Skal jeg "lide" for at han ikke liker det samme som meg 15 år frem i tid? Jeg kunne fint dratt 1 uke på jentetur:)
Stjerne37 Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 La han tenke seg litt om,kanskje han forandrer mening.Hvis dere ikke har råd så skjønner jeg det,men hvis det er fordi han må ta seg av barnet/barna så skjønner jeg det ikke. Håper det ordner seg:)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2008 Nettopp Leader. Kommer aldri til å få han med til syden for han HATER varme. Begge barna går til dagpappa så jeg skjønner ikke helt hvorfor han må ta seg fri. Kanskje hn MÅ være ferdig fra jobb MAKS 30 min før, men kjenner sjefen hans godt så vet at det ikke blir problem. Men nå hopper jeg til sengs og tar en prat med han i samme slengen. God natt.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 men da er jo det en helt annen setting, så klart han skal klare det da!
Gjest Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 Dvs at han må max ta seg fri 2,5 timer for at du kan nyte 1 uke sammen med venninner...... wow skjønner godt at det er litt for mye for han:) Vi har nettopp vært 1 uke i Spania.... den første på mange år. Og jeg var så heldig at jeg fikk tilbringe hele 3 timer totalt på stranden.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 ja er det ikke luksus. lo litt når jeg var på stranden i sommer, var nesten utelukkende damene som fløy etter ungene mens mannen leste vg og koste seg i solsteken
Gjest Skrevet 20. september 2008 #15 Skrevet 20. september 2008 hehehehe mannen her har ikke vært 5 min på stranda han, men jeg har vært flere turer med alle 3. Kan jo ikke la de lide for at han er kiip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå