Gå til innhold

Noen med tenåringer her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig dårlig trafikk på tenåringsforumet så jeg prøver,jeg.....

Hvilke innetider har dere på deres barn???

Min 13 åring klager veldig, men får være ute til 2130 hverdager og 22 på helgen, da synes jeg at jeg har tøyd meg laaangt...

Hun på straks 16 har frihet under ansvar, dvs at hun ikke har fast tid, men jeg skal alltid vite hvor hun er, skal sende meg mld når hun drar hjem og når hun er hjemme(ifall jeg sover) og ALLTID ringe hvis det er noe. Bryter hun dette blir det stramma inn.

Synspunkter???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på at de skal opp på skole neste morgen og være uthvilt og klar for å lære syns jeg halv ti er mer enn sent nok.

Skrevet

Takk, helt enig:)

Han påstår at kamerater får være ute til elleve og han han den strengeste mammaen av alle.... tenkte jeg skulle ta det opp på foreldremøte, siden jeg ikke har så mye kontakt med foreldre som jeg hadde da de var mindre:)

Skrevet

Min er 14, og skal inn seinast 21 på skulekveldar. Kan ha litt slingringsmon i helgar, men seinast 22(sjeldan han får lov, og då er det inne hos vener ikkje langt herfrå og kor eg kjenner foreldre).

Har ellers samme reglar som du. Gje beskjed om kor han er osv.

Tenåringar skal alltid klage, det høyrer med, det;) Hald på reglane, ungane er nok glade for det, den dagen dei er vaksne. Dei kjem nok til å gjer mykje det samme med sine ungar;)

Skrevet

Har en i tenårene selv og han må være inne til ni faktisk;-)

Ellers får jeg han ikke opp om morran.Han får være ute til halv elleve fredag og lørdag,så lenge han ikke oppholder seg i byen.

Og han syns også at jeg er veldig streng;-)

Skrevet

Hei!

Min eldste er straks 12, så jeg er ikke helt der enda.

Men jeg syntes ikke det hørtes så gæærnt ut! Tror jeg faktisk kommer til å ha innetid vinterstid kl 21.00. Sommertid blir det naturligvis senere.

Jenta mi bruker laaang tid,og er hun inne til 21 tror jeg ikke hun sovner før 23.00. Gjeeesp......trøtt om morgenen er hun også! ;)

Skrevet

snart 15 år.

Hverdag 22

Helg 23 - med mindre hun ringer og spør om f.eks se film. Jeg skal alltid vite hvor hun er.

Skrevet

Snuppa her er 14,5 år og må legge seg kl 21.30. Men går som regel i seng frivillig kl 21. Har ikke fast sengetid i helgene, men hun er skjeldent ute på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...