Gå til innhold

jeg vil føde nå jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 37+3 idag..og føler meg helt klar t å føde jeg ass.. når jeg får kynnere el. noe som ligner smerter så venter jeg bare i all spenning om d blir sterkere! men d blir d jo ikke..=p føler mg litt håpløs, er jo førstegangs og må vel regne med å vente et par uker til jah... men har bare så lyst t å hilse på henne i magen NÅ=) selv om d er aldri så koselig å gå gravid, så vil jeg faktisk ha henne nå.. har jo alt i hus, mangler jo bare babyen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne jeg. Har det på akkurat samme måte. Fødeklar som faen,hehe ;)

Skrevet

Jeg og ...........leeeeeeeeei av å vente ,...er i uke 39 =))))

Skrevet

hold ut jenter))) ikke så lenge te))...eg må vente lenger 9 uke ska eg venta((,,,hehe...men eg e jo andregangs så....)))

Skrevet

Er faktisk 37+7 i dag jeg også, og sååååå klar... Får forhåpninger hver gang jeg kjenner antydning til murringer i magen.. Blir sprø av å vente...

Skal ha ks den 1. oktober da, så jeg vet jo at jeg får se henne om max 10 dager.. Men likevel.. Det blir 10 laaaaaange dager.....

Skrevet

jeg slenger meg på her jeg også, for jeg kunne gjerne født nå - blir mer og mer utålmodig desto nærmere terminen jeg kommer, bare 17 dager igjen idag, men føder gjerne idag :o)

Skrevet

Jeg slenger meg iallefall på, er 11 dager overtid nå, og rimelig lei

Skrevet

slenger meg på, er 39 uker jeg :)

andregangs, men mere utålmodig denne gangen faktisk!

veit jo at jeg helt sikkert må gå til termin eller med min flaks...over :(

vi er så spente på bebien i magen alle man her hjemme at'n godt kunne ha kommet før datoen!! :)

vi får holde ut jenter, begrenset hvor lenge vi kan gå i grunnen ;)

Skrevet

Hehe dere er heldige! jeg er bare 31+5 og klar NÅ! Men det er jo overhodet ikke bebisen i magen min, så jeg må virkelig smøre meg med tålmodighet... :-D Blir nok noen lange uker... jaja... :) Den som venter på noe godt, venter forhåpentligvis til etter uke 37.. :-D

Skrevet

Jeg er 36 uker i dag og det er under 20 dager til bebisen kommer. Selv om jeg vet nøyaktig når hun kommer så går jeg nesten rundt og ønsker at vannet skal gå så jeg kan få akutt keisersnitt!!

Hallo! Hvem ønsker seg det dah?? :P

I går satt vi opp babysengen, så nå er alt klappet og klart! Mangler bare bebisen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...