Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Er inne i min 3. pp (den 1. var halvhjertet..., så er vel eg. 2 pp). Vurderer å prøve el-test nå for å ha litt "kontroll" på kroppen og når/om jeg har eggløsning. Var hos gynekolog i begynnelsen av juli på vanlig kontroll, hvorpå han sa at jeg hadde "mange egg", men siden syklusen var ustabil kunne det være at jeg ikke hadde el. Derimot var jeg hos legen for 4-5 uker siden, og hun kunne lese i journalen (gynekologbesøket) at alt var som normalt.. (?) Føler derfor at jeg får ta litt kontrollen selv ;-) MEN, siste syklus var på 5 uker, før det 4 uker og før det igjen 6 uker. Har lest litt rundt el-tester og skjønner hvordan jeg gjør det (tror jeg), spørsmålet er bare NÅR skal jeg begynne å teste el. utifra mine sykluser? Tror det blir å kjøpe CB digital el.test, og med denne følger det 7 tester. Hva om jeg evnt. har el. seeent denne gangen, så har jeg kanskje testet neg. og kastet bort alle 7 når jeg kanskje først får el.? Er ikke helt sikker på om jeg i det hele tatt kjenner el. til vanlig. Men nå siste syklus hadde jeg smerter ca. 2 uker før mens, dvs. 3 uker etter mens (siden jeg nå hadde 5 uker syklus). Noen som har litt erfaring/peiling og kan hjelpe meg litt?
Amia Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Hei! Siden du har "ustabil" syklus, så vil det nok bli dyrt å bruke CB digitale el tester... Jeg pleier selv å bruke de, men jeg er så heldig å ha el til ca samme tid hver syklus.. Jeg vet det er flere her inne som bestiller fra Billigetester.no. Kanskje det er rimeligere siden du kanskje må teste el over en lengre periode? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå