Gå til innhold

ser dere aldri moren deres naken lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser mamma splitter pine naken ofte jeg. tenker ikke noe videre over det i det hele tatt. er jeg på besøk og hun nettopp har dusjet kan jeg godt stå og sminke meg mens hun tar på deo og fuktighetskrem. er det spess? var ikke sånn da jeg var i fjortis og sånn altså. har liksom bare blitt sånn etter at jeg fikk barn og greier, fått så åpent og uanstreng forhold. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvor rart det høres ut, det kan være slik med meg å pappa.

Er jeg i dusjen hjemme gjør det ingenting at han kommer inn å henter noe på badet.

Har alltid vært sånn hjemme, å kommer sikkert alltid til å være slik.

Skrevet

Vi er aldri i situasjoner der det er naturlig å være naken, så nei.

Men det hadde ikke vært noe problem å f.eks. dusje og skifte i en garderobe sammen med henne.

Skrevet

haha, ja det var litt verre;) neida, han driver jo ikke akkurat og titter bort på deg da.

Skrevet

Jeg har ikke sett mamma helt naken på mange år, men jeg har sett henne i undertøy da. Men tror nok det har mest med hennes egen bluferdighet generelt å gjøre (kroppen hennes har vært gjennom endel som har satt litt spor).

Skrevet

Sånn er det her også ;)

Hva med når man er i svømmehaller for eks tenker jeg? dusjer man ikke foran barna da? eller har man bikini på?

Skrevet

uansett om han hadde sett meg naken så hadde det da ikke gjort noe. Jeg er da datteren hans på lik linje som jeg er min mors datter.

Han skulle også være med på fødslene av barna mine, men rakk ingen av de.....

Skrevet

Nei det gjør vi ikke,har ingen behov for å se mamma naken...Men hadde vi vært i svømmehall så er det noe annet..Men står man på badet så får hu stå i fred..

Skrevet

Samme her...men det er ikke noe vakkert syn, he he!

Skrevet

Har det akkurat sånn vi også. synes ikke det gjør noe å se mamma naken eller i bare trusa. og jeg var senest naken forran henne i dag. hehe.

Skrevet

hehe, har da ikke noe BEHOV for å se mamma naken jeg heller. bare faller naturlig, hadde hun hatt noe i mot at jeg så henne naken så hadde jeg selvfølgelig respektert det...

Skrevet

Samme her med både mamma og pappa, vi har ikke noe problem med å være nakne sammen. Håper vi får et slikt forhold til våre barn også. :)

Skrevet

hehe:)

Skrevet

bare kom på det når de snakket om når man skulle slutte og vise seg for barna nakne i en annen tråd. tror jeg kommer til å svinse rundt naken til jeg ligger i graven jeg. synes det er veldig behagelig faktisk.

Gjest Zima *pergo*
Skrevet

Nei, naturlig nok ikke da hun er død.. Men da hun levde var det ikke akkurat noe man hadde for vane da heller..

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jo, jeg gjorde det før, da jeg bodde hjemme. Plaget meg ikke - men jeg viste meg absolutt aldri naken foran noen i familien min. Hvorfor vet jeg ikke riktig, for det er ikke et veldig stort problem foran andre. Men for meg var det helt unaturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...