Gå til innhold

Noen som så på "Den store reisen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns kanskje trønderfamilien er litt negative. Hadde helt sikkert slitt selv også men de er jo tross alt gjester der. Litt drøyt å slenge høvdingen og kona ut sitt eget hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hater å kritisere andre men kan til nød være enig med deg,ja...:)

Skrevet

Tja, jeg sier nå bare at dette er klippa og limt - så det er ikke sikkert hele sannheten kommer fram:)

Hadde froøvrig slitt alvorlig med å bli kastet inn i noe sånt, noe som kanskje gjør meg mer empatisk når jeg ser på innvandrere som kommer hit til lands.

Skrevet

Ja, enig med deg.

Skrevet

Nå har de jo meldt seg på dette frivillig da og den måten de "takler" det på er jo pinlig! Så uhøflige, frekke og lite respektfulle! Hadde mine barn på 4 og 5 oppført seg slik hadde jeg blitt flau...

Skrevet

Jeg syns det var verre med hun tenåringsdatteren jeg da..

Skrevet

Virker som de to andre familene takler det bedre.Har mer humor og er mere positive.

Skrevet

Er litt enig - men samtidig synes jeg det er utrolig dårlig at de ikke fikk noe hjelp til kommunikasjon. Det ble jo litt misforståelser - og jeg tror familien hadde fått et mye bedre opphold om de visste hva befolkningen der sa til dem. Men da hadde det vel ikke blitt like bra underholdning? Jeg tenkte litt at dersom jeg hadde vært den familien i dag ville jeg nok vært litt flau når jeg så hva de sa og hvordan de andre familiene taklet dette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...