WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hadde mye slim og utflod søndag og mandag, tror jeg. Mulig det var noe på tirsdag også? Kan det stemme?
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Hvis ikke jeg tar helt feil, så tror jeg el-slimet kommer FØR el.... Hos meg gjør det ihvertfall det.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 dytt.. flere?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 dytter.. flere som mener det er riktig?
Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 El-slimet kommer før el. Jeg har el slim vanligvis 3 dager før el og også på el-dagen. Men det kommer aldri etter el. I noen tilfeller hvor kroppen ikke har klart å slippe ut egget, kan man ha el-slim flere ganger i syklusen. Mislykker kroppen i å slippe egget første gangen, vil det prøve igjen og derfor kan man igjen ha el-slim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå