Gulljnta Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Går til kontroll hver 14. dag pga hyppige kynnere (rundt 20 stk i timen på det verste), har hatt det slik i noen mnd nå, men vært på 4 kontroller. Skal om 3 uker igjen. Har hatt litt effekt på livmorhalsen, men ikke så mye. Er forresten bare 33+2 Hadde litt kraftigere kynnere igår, men lot det stå til for var en del stress på dagen pga familieselskap osv. Var likt i dag, men litt mensmurringer i tillegg. Nå har jeg sittet i sofaen i 1 time og må liksom puste rolig for det er ikke så behagelig akkurat. Mensmurringene er blitt mye vondere enn de var tidligere idag. Er vel ikke noe å ringe føden for? Har jo fått beskjed om å komme opp dersom jeg har enda mer kynnere enn vanlig, men har jo ikke det da.. Bare disse mensmurringene som er veldig ubehagelig. Kjenner masse liv forresten
2stk*perfekteBarn Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 I og med du har fått beskjed om å ringe inn dersom du har enda mere kynnere enn til vanlig, burde du kanskje ringe og spørre de hva de mener du skal gjøre? De er jo fagpersonell og sier jo ifra på tlf om det ikke er nødvendig å komme. Men du sier selv at det ikke er mere enn til vanlig, men mere intense og da er det kanskje greit å få forhørt seg? Det er jo enda noen uker igjen til termin og greit å ha babyen der litt til om man kan velge..... Hold oss oppdatert med hvordan det går da =)
Gulljnta Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 Syter litt med å dra opp på føden.. Føler meg til bry :S Venter hvertfall litt og ser om det blir verre
Jente, gutt + gutt i magen Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Hei Jeg ville tatt en telefon til føden var jeg deg. Bedre å være føre var. Jeg var 34+6 da jeg fødte førstemann, og da hadde jeg hatt en del kynnere med mensmurringer. Nå venter jeg nr to og ble tidlig sykemeldt pga det samme i tillegg til bekkenløsning. Legen min har sagt at det er helt normalt med kynnere, men at man ikke skal ha mensmurringer i tillegg så tidlig. Det er pga at kynnerne da kan gå over i for tidlige rier. Jordmoren min har sagt at hvis jeg får kynnere med mensmurringer som ikke gir seg når jeg legger meg ned og slapper av, så skal jeg ringe til føden med en gang. I og med at du har vært plaget med mye kynnere og nå i tillegg har fått mensmurringer, ville jeg absolutt ha ringt til føden. Det er bedre å ta én telefon for mye enn for lite. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå