Gå til innhold

fikk kjeft av bhg,ansatt på fredag.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi jeg ikke hadde dress, lue og votter liggende i bhg.

fikk litt hetta jeg......dressen har jeg bare så vidt begynt å tenke på å kjøpe....og luer og votter?

bor i stavanger og gradene ligger rundt 16 grader.

kan da ikke bruke vinterdressen nå?

hva skal vi da bruke på vinteren?

hvilke uteklær bruker deres barn ute i bhg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

parkdress eller regntøy med ull under. Bor på østlandet og det er 3-4 grader når hun levers om morgenen. Har enten vanter eller ørevarmer på om mårran. :D Ute hele dagen...

Skrevet

Dress har vi i bhg hele året. Vår/høstdress og vinterdress.

Lue ligger vel også fast. Men ikke votter nei. Vi har vel mest sommerklær enda.

Litt drøyt med votter enda...?

Skrevet

Lillemor bruker regnbukse utenpå vanlige klær. Om det er surt ute (har vært noen sure morgener i det siste, og de pleier alltid være ute tidlig på morran) har hun hatt en tynn ullstrømpis under buksa, og en ekstra genser. Har en tykk strikkegenser ytterst og strikkelue. Ullsokker og joggesko/gummistøvler.

Skrevet

Tja, regnvotter kan være kjekt å ha iallefall. hehe. Ganske kaldt på fingra når det regner og du leker i sandkassa eller bygger utedo. hehehe.

Skrevet

Blir for varmt med vinterdress ja. Kjøp parkdress (på eks xxl, gsport, en barneutstyrsbutikk, eller bogerud.) Det blir kaldt når de er ute så lenge som disse ungene er:) og de ruller jo nesten i søla:) tynn lue og tynne votter er også superlurt. Det trenger ikke å bli så innmari dyrt om det er det du er redd for:)

Skrevet

Har tatt med dress, lue og votter, men så langt har de kun tatt på dressen èn gang, resten av tida er tydeligvis "klamt" regntøy favoritten til de i bhg. Har dressen fra i vår (tynn) som såvidt fortsatt passer, men jeg tar meg ikke råd til å kjøpe en ny før vinterdress-sesongen begynner (spesielt ikke når de nesten aldri gidder å bruke dressen likevel). Votter og lue har ennå ikke blitt brukt, ei heller tykkere genser (som jeg også dro med på forrige utedag - for sikkerhets skyld). Bor i Sandnes.

Skrevet

har jo regnklær liggende....men hvilken dress skal jeg da velge som skal vare hele sesongen. lenge til det kommer snø her.

Skrevet

Jeg har alt dette liggende i bhg allerede. ENkelte dager kan være ganske så sure selv om det fortsatt er ganske mildt. Alle ungene i bhg har tatt i bruk parkdressene sine. Kun visst det har regnet veldig de har brukt regntøy. Ingen av de har veldig tykke dresser - her har flertallet slike tynne og fyller på med ull og fleeze under ettersom temperaturen ute. Forløpig har de bare vanlig tøy under. Blir også vått og kaldt på hender og hode for de minste, så jr har brukt lue ute i ganske lang tid nå...

Syntes kanskje det var unødvendig i kjefte, men helt greit å si ifra om de føler det er behov for barnet ditt å ha det på plass. Jeg er fersk og veit liksom ikke helt når de tar i bruk ting, heldigvis har de lang erfaring fra sånt i bhg så de er flinke til å si ifra hvA, hvor mye og når de vil ha ting:)

Skrevet

De fleste har avtagbart for. Finn en sånn så varer den nesten hele vinteren:)

Skrevet

ja for all del. flott de sier i fra men hun kunne kanskje sagt det på en annen måte......men men.....

har en dress i str. 5 år som passer fint viss jeg har foret i, men uten blir den altfor stor. er den dressen di hadde på tilbud til 199 kr på xxl. eneste jeg kanskje syns er dumt med å bruke den nå er at det er regntøystoff på arnene, rumpen og på leggene. blir det litt klamt?

Skrevet

Hadde ikke bekymret meg med de punktene med regntøystoff - største problemet med klamt regntøy er som regel på ryggen og magen syns jeg - der jeg føler man svetter mest og er generelt varmest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...