Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Vi bor i en tomannsbolig, og de som bor over oss har en gutt på ca. 3 år. Det er veldig lytt her vi bor, og vi hører alltid når han løper rundt. Nå er klokka 10 på kvelden, og han løper fortsatt rundt der oppe. Er ikke det i seneste laget? Selv på en lørdag? Reagerer litt på det jeg altså. Men det er jo ikke min business da. Jeg skjønner bare ikke at foreldrene orker å ha det sånn. Gutten våkner jo like tidlig hver morgen for det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 3åringen vår er bare våken såpass sent til jul/nyttår/spesielle anledninger i alle fall. Har jo skjønt at mange har en annen døgnrytme enn hva som er "vanligst", så det kan jo være h*n sover noe på dagen ennå? Personlig så foretrekker jeg lang natt fremfor oppdelt søvn mellom dag/natt, for kveldsfri (med mann eller venner) er gull syns jeg )
babygullz <3 vilde Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 er jo ikke din sak da.. men er enig at d er i seneste laget.. lillebroren min på 9 legger seg kl 10 lsm..
Spire i magen ツ Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Liker ha mine i seng til 8 jeg da de er 3 og 5år.. men er vi ute på noe ol syntes jeg det er greit.. men syntes det er litt seint. føler meg ikke lur om je stopper med de i butikken kl 10 kvelden får å handle med noe etter vi har vært på noe hehe
Chiquita Bananas Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Hvis det er bare ikveld så er det vel en grunn til det ? Jeg f.eks har hatt litt problemer med Junior denne uka pga. et eksem i ansiktet det har gått infeksjon i og derfor har han hatt problemer å legge seg. Ene kvelden hadde pappaen ikke fått ham til å sovne før 23 tiden !!! Jeg var på jobb. Og nå et par kvelder så vil han ikke sovne - så vi må kjøre tur med ham. Slik at han sovner rundt 8-9 tida på kvelden - ellers er det bare å gi ham flaske til kl.8 og han har sloknet rimelig kjapt etterpå. For oss så er det bare en liten periode.
Gjest Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Kanskje han tok seg en powernap litt sent og fortsatt ikke er trøtt. Sånt skjer og jeg vil tro at du selv kommer til å erfare lignende situasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå