Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Ser dere på meg som ei feit dundre, eller en som er i godt hold? Jeg er 170cm høy og veier 95kg.. Og jada..., jeg vet jeg er stor.. og at iflg min BMI er jeg morbidly obese.. Men hvordan blir jeg sett på av andre?
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Jeg ser på deg som en feit dundre, og at du absolutt ikke er i godt hold!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg er 167 og veier 57 kg - er helt normal. Så litt fyldig tror jeg du er...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Jeg er omtrent som deg, og feit dundre er du nå ikke. Synes ikke det. Kraftige er vi, ja. Men ikke feit dundre.
Deep Shit Junkie Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Jeg tror at du bør være fornøyd med deg selv uansett. Jeg liker overvektige mennesker og synes alltid at de er blidere og ike tar seg selv så høytidlig. Du skal være fornøyd med den du er, man får tross alt som fortjent når man møter sin skaper en dag.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Du er litt godt i hold, men ikke ei feit dundre. Ikke bry deg om hva folk sier.
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Hadde det vært muskler så hadde du vært i god hold, men kg-vis med overflødig fett har aldri vært godt for noen, det er sannheten. Kroppen bruker mye unødvendig energi på å ta hånd om det, og det stjeler energi fra andre viktige funksjoner. Kroppen må absorbere ekstra oksygen osv for å opprettholde kroppens tilstand. Det er grunnen til at blodtrykkert som oftest går opp også.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Meg anonym med samme antall cm og vekt, jeg har ett alldeles strålende blodtrykk og kolesterolet mitt er også godt innom normalen, alle målene:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Må jo flire litt av deg og... Hva vet du om min muskelmasse? Eller fett % for den saks skyld? Ut ifra vekt/BMI ser du selvfølgelig at jeg er stor.. men det er vel også alt, eller..? HVa som er hva vet du vel strengt talt lite om ;-)
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 Jeg forholder meg til hovedinnlegget ditt, hvis du har noe mer å tilføye kan jeg jo selvfølgelig revurdere min mening :-)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 jeg er 1.58cm og veier rundt 56kg ( før jeg ble gravid da) å jeg tror ikke jeg er overvektig.. jeg har jo drevet mye med styrketrening å nærmest levd for kostholdet.. vanskelig å regne utifra høyde og vekt ofte. jeg er jo da i teorien overvektig. men jeg har faktisk vært 54cm rundt livet. å det var jo det samme som hun derre til becham :S men jeg har hatt v-forma rygg og kraftige lår og ikke flat rumpe. er såå mye som spiller inn.. råd jeg har til deg er å kaste vekta å heller måle.. ta det på øyemål. etter jeg begynte å trene gikk jeg bare opp i vekt hele tiden. da jeg ble gravid å slutta å trene så raste jeg ned. vi er noen rare dyr hehe..
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Men foreløpig viser du typiske tegn på overvekt; forsvarsposisjon, usikkerhet i bånn og en snikende bitterhet ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #13 Skrevet 20. september 2008 står vel ikke noe om det der eller etter det jeg kan se...
guttebassen Skrevet 20. september 2008 #14 Skrevet 20. september 2008 The most famous ludder svarer faktisk ærlig på spørsmålet ditt. Syns det er rett. Jeg synes det samme som ludder.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #15 Skrevet 20. september 2008 Forsvarsposisjon - det er din mening... mener selv at jeg ikke er det.. Må vel være greit å stille spm når du jump to your own conclusion på hvorvidt jeg er trent eller ikke.. Usikker - ja, på hvordan andre ser på meg.. vet godt hva jeg selv mener :-) Bitter- hvorfor skal jeg være det? og på hvem/hva? -HI
The most famous Ludder Skrevet 20. september 2008 #16 Skrevet 20. september 2008 Og nå får du vite hvordan folk ser deg, så hvorfor diskutere? :-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 Hvis jeg sammenligner med meg selv. Jeg har akkurat slanket meg 13 kg. Da jeg hadde en bmi som er lik den du har nå føler jeg ikke at jeg var smellfeit, men god og lubben, kraftig eller hva man gjerne kaller det. Feit dundre, det bruker jeg nødig, men forbinder det med damer med store valker og hvor magen henger langt ned på lårene, og puppene, og at de er så breie at de ikke kan sitte på vanlige stoler ol. Så ville nok neppe sett på deg som det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå