1jente+1spire Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 jeg gir jenta mi på 16 mnd det 3 ganger daglig, er hun for gammel til det eller?
Bøggly Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Sluttet da han var 11 mnd - gikk over til H-melk. Om hun er for gammel? Tjaaa - jeg synes det men...
DoubleTrouble Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Hei! Har tvillinger på 15mnd og de har fått NAN helt til nå. Drikker vanlig melk også, men hadde en pakke stående i skapet så tenkte bare å bruke opp den, men nå er det slutt. Nå blir det lettmelk her.
mizz25 Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Ja,det syns æ va drygt... Ekke baby lengre =)
1jente+1spire Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 oki, takk for svar.. har liksom aldri tenkt over det før i dag at oii jeg gir jo nan enda, hehe.. men da bruker jeg bare opp og begynner med vanlig melk da..
mizz25 Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 bør vel kanskje trapp gradvis ned,hvis ikke kan du jo få en veldig sur unge ;-) kanskje kutt ei flaske om dagen først =)
May-juli07+mai09 Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 mads er 14mnd og vi gir morgen og kveld... er egentlig ikke nødvendig, men han syns det er så godt så hvorfor ikke!!!!
maj77 Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Tvillingene mine på snart 16 mndr. har nettopp sluttet med nan. De drikker endelig vanlig melk! Vi har prøvd å slutte før, men pga sommervarme, sydentur og to barn som verken drakk vann eller melk, måtte vi drøye det. Den siste halvannen måneden fikk de nan3 som gradvis ble utblandet med mer og mer lettmelk. Jeg synes i utgangspunktet de er for gamle til mme når de er 16 mndr..
Gjest Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Lillemor er 15 mnd og får fremdeles 3 melkeflasker i døgnet (450 ml totalt). Hun er fryktelig glad i den mme-melka, og ikke glad i vanlig melk. Får litt melk ca 0500, før leggetid på dagen og leggetid på kvelden. For kosens og døsighetens skyld. Syns også hun er for gammel til det...men velger å la det dure litt til. Er faktsik redd for å poste i tilfelle jeg blir flådd...
1jente+1spire Skrevet 20. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2008 blubb akuratt som oss.. men er ikke redd for å poste i HELE tatt:D det er trossalt min datter det dreier seg om.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 Cornelia var rundt året da vi sluttet med mme;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå