Holly❄️ Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Mitt verste tilfelle må være når jeg ble slept med inn på en fotballpub, sammen med de jeg var ute med, og ente opp med og se på Americas Funniest homevideos i reprise, og det var høydepunktet for meg i baren:P Satt helt i min egen verden og så på tv jeg... Moro for meg, og sikkert veldig moro for de jeg var ute med:P PARTEEEY.... Haha... flere med mislykka byturer?
Hikken Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Har hatt et par turer med taxi til byen (6-800 kroner), vandra rundt og kranglet om hvilket utested vi skal til for så å ende opp med å kjøpe kebab og ta taxi hjem igjen (til enda 800 kroner..).
Tommage♀♂ Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Den mest misslykka turen var vel en gang jeg ikke skulle ut egentlig. Var fjortis og skulle passe jakka til en kompis mens han var på konsert. I lomma lå en Koskenkorva %, og jeg og venninna mi tok knekken på den, uten blandevann. Var festival i "byen" vår, og desverre for meg var det mamma som oppdaget meg først av alle da jeg kom sjagende inn til sentrum... Yey..! Der kom jeg på sokkelesten, ravende full og nettopp ferdig på ungdomsskolen. Ble hvertfall en kort bytur, for mamma dro meg så hardt hjem at jeg hadde blåveis på armen en uke i etterkant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå