Gå til innhold

Ang. "frisyre" nedentil...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere?

glattbarberer dere hele musa, stusser, lar det gro eller noe annet?

 

Selv liker jeg ikke å ha det glattbarbert og stusser bare... + barbering i kantene...

(lurer litt på hva som er normalt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke fint, men jeg gidder ikke å gjøre noe.

Her råder naturen.

Skrevet

Tar bort alt, eller har bare en pitteliten stripe. Syns det er penest med en stripe. Men definitivt mest behagelig å være helt uten.

Skrevet

jeg gjør ikke noe, men har veldig moderat hårvekst så det er ikke slik at det tyter utafor trusa ;-)

 

Jeg synes forøvrig det ser ufattelig dumt ut med voksne damer som er glattbarberte nedentil............ser ut som tolvåringer!

Skrevet

Litt enig med siste mann her. Hvorfor er vi så redd litt hårvekst. Jeg har hår under armene også jeg. Det finnes menn som synes det er helt greit. Jeg er nokså mørk også, så ja, de viser.

Skrevet

Jeg har en relativt tynn stripe..

Bruker epilator på mesteparten, resten taes med høvel hver dag.

 

Trives ikke uten noen ting, føler meg som et barn.. :-S

Skrevet

Brasiliansk er tingen...

Lar det være igjen en liten stripe så jeg ikke ser ut som en jentunge..

Skrevet

Lar det stort sett få være der nede, men barberer vekk det under armene. Blir ikke svettelukt så fort når hårene der er borte.

Skrevet

Glattbarbert eller en liten dott. Barberer ikke hver dag da, kanskje 1 gang i uka.

Skrevet

glattbarbert, har ikke kunsnerisk evne nok til noe annet... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...