Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hva gjør dere? glattbarberer dere hele musa, stusser, lar det gro eller noe annet? Selv liker jeg ikke å ha det glattbarbert og stusser bare... + barbering i kantene... (lurer litt på hva som er normalt)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Sikkert ikke fint, men jeg gidder ikke å gjøre noe. Her råder naturen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Tar bort alt, eller har bare en pitteliten stripe. Syns det er penest med en stripe. Men definitivt mest behagelig å være helt uten.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 jeg gjør ikke noe, men har veldig moderat hårvekst så det er ikke slik at det tyter utafor trusa ;-) Jeg synes forøvrig det ser ufattelig dumt ut med voksne damer som er glattbarberte nedentil............ser ut som tolvåringer!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Litt enig med siste mann her. Hvorfor er vi så redd litt hårvekst. Jeg har hår under armene også jeg. Det finnes menn som synes det er helt greit. Jeg er nokså mørk også, så ja, de viser.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Jeg har en relativt tynn stripe.. Bruker epilator på mesteparten, resten taes med høvel hver dag. Trives ikke uten noen ting, føler meg som et barn.. :-S
Bare™ Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Brasiliansk er tingen... Lar det være igjen en liten stripe så jeg ikke ser ut som en jentunge..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Lar det stort sett få være der nede, men barberer vekk det under armene. Blir ikke svettelukt så fort når hårene der er borte.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Glattbarbert eller en liten dott. Barberer ikke hver dag da, kanskje 1 gang i uka.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 glattbarbert, har ikke kunsnerisk evne nok til noe annet... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå