Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Haldenjenta og monojenten blitt av? Slått opp med oss eller????
cherry coke Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Har ikke sett monajenten på lenge jeg heller. Tror hun ble litt såret over ett innlegg her om dagen. Håper hun har det bra iallefall.
* 5 om dagen * Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 tja..er mange av de "faste" som ikke er her i kveld, savner flere andre også, men er jo lørdagskveld da....hehe...kanskje de har annet å bedrive tiden med...
Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 joda.... men jeg har ikke sett de på lenge.
Gjest Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 leste mongojenta jeg. *trøtt* Er ikke hun på konsert da? Begravelse? Monajenten: Om du leser dette, så mistet jeg ei veldig god barndomsveninne på senvinteren....... og at folk kan få seg til å skrive slik de gjorde til deg er ufattelig, frekt og blottet for empati. (leste ikke alt, ble for kvalm til det) håper du koste deg på konsert i går om du fikk den med deg.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 såret av ett innlegg på nettet? da bør det være ILLE! forduftet kanskje etter at hun vurderte å droppe begravelsen til en venn til fordel for coldplay konsert...var visst ikke videre popluært her inne-
Gjest Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 hmmmm har tydeligvis gått glipp av noe jeg da....som vanlig.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. september 2008 #9 Skrevet 20. september 2008 Samme hvor hun er så lenge hun er på min MSN! ;p Dessuten er jeg her, men det er jo ikke noe moro å snakke om her inne så..
cherry coke Skrevet 20. september 2008 #10 Skrevet 20. september 2008 Jeg er her jeg også...og jeg er jo ganske grei=) Men det skal sies at jeg var ikke enig i det monajenten sa i innlegget, men mange av svarene hun fikk var direkte usmakelige. Men jeg håper og tror at hun har lagt det bak seg.
* 5 om dagen * Skrevet 20. september 2008 #11 Skrevet 20. september 2008 jeg sitter her og "trøkker" jeg også, men etter 2 timer alene,tror jeg at jeg går og legger meg...gubben har sove siden 9 i kveld..og vi har ungefri...jaja....
Meg + 2 prinsesser Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Næmen! Heii du! her her jeg, men det er veldig lite om dagen:) Så du skrev til meg på msn (hm, var det i går eller forgårs?) Men her har samboeren lagt inn en ny msn, og det ble bare krøll, fikk ikke skrevet noen :| Håper alt er fint med deg leadærn!
Gjest Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Gi meg et hint når du er back på msn da snupp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå