Gå til innhold

Hvar i huleste heiteste har

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haldenjenta og monojenten blitt av? Slått opp med oss eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett monajenten på lenge jeg heller. Tror hun ble litt såret over ett innlegg her om dagen. Håper hun har det bra iallefall.

Skrevet

tja..er mange av de "faste" som ikke er her i kveld, savner flere andre også, men er jo lørdagskveld da....hehe...kanskje de har annet å bedrive tiden med...

Skrevet

leste mongojenta jeg. *trøtt*

Er ikke hun på konsert da?

Begravelse?

Monajenten: Om du leser dette, så mistet jeg ei veldig god barndomsveninne på senvinteren....... og at folk kan få seg til å skrive slik de gjorde til deg er ufattelig, frekt og blottet for empati.

(leste ikke alt, ble for kvalm til det)

håper du koste deg på konsert i går om du fikk den med deg.

Skrevet

såret av ett innlegg på nettet? da bør det være ILLE! forduftet kanskje etter at hun vurderte å droppe begravelsen til en venn til fordel for coldplay konsert...var visst ikke videre popluært her inne-

Skrevet

Samme hvor hun er så lenge hun er på min MSN! ;p

Dessuten er jeg her, men det er jo ikke noe moro å snakke om her inne så..

Skrevet

Jeg er her jeg også...og jeg er jo ganske grei=) Men det skal sies at jeg var ikke enig i det monajenten sa i innlegget, men mange av svarene hun fikk var direkte usmakelige. Men jeg håper og tror at hun har lagt det bak seg.

Skrevet

jeg sitter her og "trøkker" jeg også, men etter 2 timer alene,tror jeg at jeg går og legger meg...gubben har sove siden 9 i kveld..og vi har ungefri...jaja....

Skrevet

Næmen! Heii du! her her jeg, men det er veldig lite om dagen:) Så du skrev til meg på msn (hm, var det i går eller forgårs?) Men her har samboeren lagt inn en ny msn, og det ble bare krøll, fikk ikke skrevet noen :|

Håper alt er fint med deg leadærn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...