fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 og korleis går det med deg?
*Lykkeliten* Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Heeeei! =) Jeg er nok enda her jeg.. Takk for sist! =) Har ikm imårn eller mandag, trur jeg, senest tirsdag.. Har hatt kaos syklus i det siste, på over 5uker.. Deprimerende.. Skal jeg tørre å ta en test imårra? Har ett par billigtest ligganes i skuffen.. Føler ikke at jeg har så mye symptomer denne pp.. Det kan godt være tanta som er rett rundt hjørnet.. Hvordan går det med deg da? =)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 off so kjedli da...men trur nok det er ganske vanligt at syklusene lure oss litt. min hart jo alltid vore på 28 dager...men no! eller før eg blei gravid gjekk den ned til 24! det hadde vore spennandes og hørt da!!) med ein test:) kva symptomer er det du har? har du sjekka tappen din? den var open 2 dager før eg fekk mens...og no når eg var gravid var den langt oppe og lukket:) så tenker visst du har mens rett rundt hjørnet...kan den ver den ligg langt nede og er open? masse lykke til med testen lykkeliten...tenker på deg:))
*Lykkeliten* Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Såå hyggelig at du tenker på meg..=) Godt å ha noen her å "prate" med her inne, vil liksom ikke prate dette med mamma heller.. hehe..=) Ingen rundt oss som vet at vi prøver på nr 2 ..=) Vi liker å holde det for oss selv, blir bare så mye mas syns jeg, hvis hele venneflokken visste det.. Har også hatt 28 dagers syklus før jeg begynte med folaten.. Da ble den plutselig 37-38 dager.. Har vært ganske trøtt i begynnelsen av uka, sov om dagen også..Etter jobb.. Brystene føles rare ut, og har skikkelige humørsvingninger:( Stakkars sambo, hehe.. =) Skal sjekke tappen idag.. =) Er en ivrig tappetafser jeg å..=) Testen lot jeg være idag, utsatte den til imårra ihvertfall..=) Ha en fin dag heidi--- =)
*Lykkeliten* Skrevet 21. september 2008 #5 Skrevet 21. september 2008 Nu var jeg å sjekka tappen.. Den var høøøyt oppe og helt flat, kjentes nesten ut som korn der også¨.. Det vet jeg ikke helt sikkert..? Må sjekke imårra også, hvis den da fremdeles er høyt oppe er det nok noe på gang her..=) Bruker vanligvis å være åpen 2 dager før mens.. Blir nok to laange dager i vente for meg nu.. hehe..=)
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 21. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2008 ja det er heilt sant...godt og ha noen og prate med, ein har så mangen spørsmål!!) og det går ut over desse mannane hehe;)) men er godt når dei bare trekker på smilebande(og veit det bare er hormoner som styre oss) dette er jo kjempe spennendes!! skal sjå noe er på gang...hadde vore kjekt. eg og merka på trøttheten at eg måtte ver gravid! var så trøtt og ville helst sove heile tida. men no har det kommt seg!! heldigvis hihi:))må få høre fra deg i morgen visst du tester??
*Lykkeliten* Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Ja, man går aldri tom for spørsmål, hehe.. Forresten så elsker jeg sitron lukt nå, sånn vaskemiddel-sitron lukt.. Jif skurekrem med sitron og gulv-vaskemiddel.. Kan sniffe på de i en evighet.. hehe..=) mmm... Kattid var du trøtt da? Før ikm? Kattid gikk trøttheten over? =) Hvor langt vei er du forresten? Det var mange spm..=) Skal nok skrive hit når jeg tør å teste..=) *klem*
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 21. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2008 hihi må smile litt...samma her, har oppvaskmaskin men må bare vaske opp litt for hand... for lukta si skuld (sitronlukt)) eg er snart 18 uker på veg...og trøttheten kom før ikm men husker ikkje heilt kor tid. ja eg må få høre korleis det går med testen:) masse klem tilbake:))
*Lykkeliten* Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 Hiihii.. Jeg har vasket alle koppene og heile huset idag med sitronduftede vaskemidler.. ) Hele huset er fullt med sitronlukt.. Vasket servanten på badet og vasken på kjøkkenet med jif skurekrem, eeelsker den lukta.. ) Tia går fort må jeg si.. Ikke lenge siden du skrev hit at du hadde testet positivt..=)) Snart MÅ det være min tur! =)
*Lykkeliten* Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Tappen var jaggu oppe enda..=D Men turte nok ikke å teste enda, pysa sjøl..=D
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 23. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2008 no er eg sooooo spent!!! er det kommet noe tante på besøk? elllller er det en liten spire:)))) klem
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 23. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. september 2008 dytter:))
*Lykkeliten* Skrevet 23. september 2008 #13 Skrevet 23. september 2008 Fyyy f... jeg er skuffa nu, fikk tanta idag...:S Akkurat på ikm.. Å jeg som har en syklus på over 5uker enda.. Men hvor er alle murringene jeg bruker å få?? Og godtesugen? Det blir nok aldri spire på meg... Skal bestille legetime etter at jeg er ferdig med tanta.. For å se om noe er galt.. Vil sååå gjerne ha en spire, alle rundt meg blir jo gravide.. Hvorfor ikke meg? Det hadde passet såå bra nå..*snufs*
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 23. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. september 2008 offa ikkj noe kjekt når ho kommer:( ta kontakt med fastlegen din du...og hør om du kan få litt hjelp, trur det er noen hormonkurer eller noe ein kan få. husker du snakket om syste ein gang? stemmer det? fekk du sjekka opp i det. det kan jo ha med og gjer det vanskli. håper du får hjelp og at spira sitter snart:) og klart du blir gravid:)) sjølv om det seg litt mørkt ut no...tenker masse på deg! stor trøstklem til deg.
*Lykkeliten* Skrevet 23. september 2008 #15 Skrevet 23. september 2008 Tuusen takk for trøstesvar! =D Så hyggelig at du tenker på meg.. =D Skal nok bestille time til fastlegen min om en ukes tid...=D Føler meg ikke veldig bra akkurat nå, men jeg vet at det går over snart jeg er kvitt tanta og kan begynne å vente på el igjen..=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå