to_tette? Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Har dere prøvd akkupressur armbåndene mot kvalmen? Har brukt dem i en dag, og de virker Skal kanskje ha de noen dager før jeg kan si om de virker eller ikke da, men det lover ihvertfall bra Om det er psykisk eller at de faktisk virker vet jeg heller ikke, men det spiller i grunnen ingen rolle så lenge jeg ikke er kvalm... Seaband armbåndene anbefales av helsepersonell og selges i alle helsekostforretninger, tror jeg betalte 200 kr
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Hei,jeg har brukt de i et par dager nå og de funker garrantert på meg hvertfall. og til kjempehjelp er de..hehe
to_tette? Skrevet 21. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2008 kjenner som jeg har våknet til live igjen håper andre som er kvalme her inne også prøver de, men det virker ikke for alle da... Absolutt verdt et forsøk!
høno71 Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Hei! Hvordan ser de ut? Er de lett synlige under gensererme? Jeg har ikke lyst at noen skal få vite at jeg er gravid ennå (uke 9) Bor på en plass hvor "alle kjenner alle"....
to_tette? Skrevet 21. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2008 de ser ut som smale svettebånd. du har dem på 3 fingre over håndleddet, så de vises vel ikke under en genser, kanskje under en tynn trøye/topp vet ikke om de selges på apotek
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Jeg kjøpte de på apoteket,kostet 149kr der jeg kjøpte de
Aprilbaby i magen<3 Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 jeg kjøpte disse båndene på lørdag, og det funker helt supert:) for en redning mot kvalme altså.. halleluja:) anbefales=)
to_tette? Skrevet 22. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. september 2008 dytter litt opp, for håper at alle kvalme vil prøve Livet blir så mye lettere hvis de virker
Kikki1982 Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Hei! Så flott at de funker for dere, men de funker nok ikke på alle dessverre! Jeg brukte disse mye i starten, men følte ikke at det hjalp. Det kan jo uansett være verdt et forsøk, men som sagt så virker det ikke like bra for alle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå