Gå til innhold

Seaband akkupressur armbånd mot kvalme


to_tette?

Anbefalte innlegg

Har dere prøvd akkupressur armbåndene mot kvalmen? Har brukt dem i en dag, og de virker :) Skal kanskje ha de noen dager før jeg kan si om de virker eller ikke da, men det lover ihvertfall bra :)

Om det er psykisk eller at de faktisk virker vet jeg heller ikke, men det spiller i grunnen ingen rolle så lenge jeg ikke er kvalm...

 

Seaband armbåndene anbefales av helsepersonell og selges i alle helsekostforretninger, tror jeg betalte 200 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.....

Jeg kjøpte disse båndene i går..... følte litt bedring i går da...... men dagen i dag har vært helt pyton ;( kan godt være jeg plasserer dem litt feil, vet ikke jeg. Eneste jeg reagerer på er at de strammer sånn rundt håndleddet..... Dype merker etter de ;(

men forsøker litt til tenker jeg....... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seaband er laget som sto bånd man har på håndleddene,disse har en kule på hver og legger du de riktig,så treffer du ett akupunktur punkt som skal forhindre/stoppe kvalmen...

 

fungerer bra på none,men ikke på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt armbåndene et par dager, og det virker jo :) For en lettelse :) Jeg er fremdeles kvalm i perioder, men jevnt over er det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er mye bedre i dag og, men kvalmen er ikke helt borte nå. merker den så vidt hvis jeg kjenner etter. Men føler meg nesten helt som normal, det kjennes på en måte som jeg har våknet til live igjen :) For et par dager siden var jeg så kvalm at det eneste jeg hadde lyst til var å legge meg ned, men var så kvalm at jeg ikke fikk sove heller.

Kan være verdt et forsøk? man må sikkert treffe punktet godt hvis det skal hjelpe?

 

det er bare to strikk med plastkuler på, men er en liten pris å betale hvis man er så heldig at det virker

 

Det er ikke sikkert det virker for alle nei desverre. Under min første fødsel fikk jeg akkupunktur, gikk med på det for de skrøt sånn av at det gav så god smertelindring. Men det hjalp ikke i det hele tatt for meg, men for venninna mi hjalp det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og syns de strammer litt da, må ta pauser fra de av og til, ellers blir det vondt! det skulle kanskje ha vært flere størrelser, eller en til barn og en til voksen (de brukes jo mot reisesyke også)

Håper de fortsetter å lindre litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...