Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Hvorfor er det greit at biomor/far kan irretere seg over barna sine så mye de bare vill, men i det vi som steforeldre irreterer oss to sekund så er vi urimelige? Jeg utalte til sambo; uff, i dag har det vært mye klaging å syting, etter å ha hatt stebarnet alene hele dagen, sambo blei da irreterte å mente en kunne ikke forvente noe aent med små unger i huset, men han kan fritt få irretere seg over at barne syter.. Viser jo at vi bare skal stå der å smile som om stebarn altid er noen små engler, mens foreldre kan irretere seg.. Gjør at jeg gir mer "pokker" i hele ungen, skal jeg ikke få si det jeg mener uten sure miner, gidder jeg heller ikke ofre min tid i lag med barnet.
Kreoline Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Dette har ingenting med at du er stemor, dette er en "naturlov". Du kan irritere deg over egen unge, men fy a meg om noen andre skulle påpeke at barnet ditt ikke er perfekt. Den samme reaksjonen hadde kommet om det var noen andre som påpeker akkurat de samme tingene som foreldre irriterer seg over eller påpeker.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #3 Skrevet 21. september 2008 Naturlov?? Er vel heller det at noen er mer "hårsåre" enn andre. Mannen min derimot ville aldri reagert på den måten der.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2008 #4 Skrevet 21. september 2008 Ikke mannen min heller. Fy søren så mye jeg klager på barna hans. Jeg har faktsik sagt det rett ut at hadde det vært mine barn så hadde jeg vært flau! Og det er foreldrenes skyld som ikke har oppdratt dem ordentlig. Siste som skjedde her i heimen var at guttungen på 7 år stod å tissa i en blomstepotte! Jeg spurte hva i helvete han drev med, og han sa han fulgte med på noe spennende på tv, så han rakk ikke gå på do! Jeg holdt på å hive han på ræva og hue ut!! Slike holdninger har guttene hans, og jeg er til tider sjokkert!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Huff, skjønner du ble irritert, men jeg flirer så tårene triller :-) Mistforstå meg rett, skjønner at du ble sint. Først trodde jeg du mente blomsterpotte ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå