pjokkemamma*07+10* Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 noen som har hatt det? hvordan gikk det? er det mye stress i forhold til det gamle såret, eller går det stort sett greit?
3barnsmamma<3 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 dersom du har ett keisersnitt bak deg, skal det gå bra, legene vil jo helst det.. Dersom du har to eller flere ks bak deg, så får du ikke føde vaginalt. Dette pga av at arrvev ikke er tøyelig, og at riene da kan bli for harde. Og da kan det oppstå komplikasjoner. Har også hørt at noen med to ks får føde vaginalt likevel, opp til legene på sykehuset. Men risioken for komplikasjoner er stor.
Gurine Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Hvis du tenker på å føde vanlig etter å ha hatt keisersnitt, så har jeg gjort det. Det var ca 3,5 år mellom keisersnittet og vanlig fødsel. Det var ikke noen forhåndsregler eller noe pga såret etter keisersnittet. Tror ikke det ble snakk om det under fødselen i det hele tatt. Jeg var jo som førstegangsfødende når det gjaldt å føde vanlig, siden første ble tatt ut med keisersnitt (jeg valgte det selv fordi hun lå i seteleie). Vet ikke om det var dette du lurte på men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå