Sessa ruger igjen... Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 Har du fått med deg at bildet av oss var i avisa denne uka?
Hikken Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Nei! Har lett etter det på nett, men finner det ikke der.. Hva var overskriften?
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2008 Ligger ikke ute på nettet! Sto 18.9. Skal ta det med neste gang vi treffes, jeg. *Legge i stellebag med en gang!*
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 Ja, DU er fin! Men fru "trultebolle" ved siden av er ikke så fornøyd!
Hikken Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Haha :-D Men se her, jeg har vært i budstikka før i år også! http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article175622.ece Ble feilsitert på det groveste da, hun spurte meg om jeg ikke var redd for disse gjessene, og da sa jeg at jeg "holdt fingern unna for de biter no inni helvetes hardt".. "- De er jo litt skumle synes jeg, men så er de så fine, sier hun og lar de få komme helt frem for å hente en brødbit." Jepp, høres akkurat ut som noe jeg ville sagt.
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2008 Hoho *ler seg i hjel*!!!! Det må jeg si. Kjenner deg ikke såååå godt, men ser lett at det ikke var helt deg å si noe sånt. Kanskje man kan klage sånt inn til PFU? Tenke seg til å bli fremstilt som en prektig frøken i avisa!!!!! Makan!
Hikken Skrevet 20. september 2008 #8 Skrevet 20. september 2008 Jah. Kan kalle meg mye rart altså, men prektig?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå